Gå til innhold

Dette er meg jenter......


Hottrio

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone

Er ikke seksuelt fordi man liker å gå i dameklær.

Anonym poster: f6e287e28c18b53c628df629cd3b9680

Men bilder av lår og hofteholdere er det.

Hva er årsaken til at du legger ut bilder av deg, TS?

(Og nei, jeg har ikke noe imot transer. Jeg bare lurer på hva som får deg til å legge ut bilder av lårene dine?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig at mange damer får agresjoner mot at menn går i dameundertøy :laugh:

Når en leser i tråden "Hva har du på deg i dag", er det da svært mange damer som går i mannen's boxer.... Hvorfor skal dere da kritisere menn som går i korsetter, strømper/strømpebukser?

Selv bruker jeg nylonstrømpebukser daglig innom husets 4 vegger, og noen ganger under buksa når jeg er ute og handler etc.

Og jeg er IKKE transe eller homosexuell! Har kun røpet meg overfor ei venninne, som også likte det ;) Og i et par av spesialforretningene i Oslo, sier betjeningen at det er svært mange menn som bruker nylon under. Tror dere jeg koser meg når jeg handler der? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at mange damer får agresjoner mot at menn går i dameundertøy :laugh:

Når en leser i tråden "Hva har du på deg i dag", er det da svært mange damer som går i mannen's boxer.... Hvorfor skal dere da kritisere menn som går i korsetter, strømper/strømpebukser?

Selv bruker jeg nylonstrømpebukser daglig innom husets 4 vegger, og noen ganger under buksa når jeg er ute og handler etc.

Og jeg er IKKE transe eller homosexuell! Har kun røpet meg overfor ei venninne, som også likte det ;) Og i et par av spesialforretningene i Oslo, sier betjeningen at det er svært mange menn som bruker nylon under. Tror dere jeg koser meg når jeg handler der? :fnise:

Haha, nylonstrømper, stilongs m.m. er jo helt vanlig(hvis det er for å holde varmen du gjør det). :fnise:

Anonym poster: df93f26440910d8f12befb35ab115c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Merkelig at mange damer får agresjoner mot at menn går i dameundertøy :laugh:

Når en leser i tråden "Hva har du på deg i dag", er det da svært mange damer som går i mannen's boxer.... Hvorfor skal dere da kritisere menn som går i korsetter, strømper/strømpebukser?

Selv bruker jeg nylonstrømpebukser daglig innom husets 4 vegger, og noen ganger under buksa når jeg er ute og handler etc.

Og jeg er IKKE transe eller homosexuell! Har kun røpet meg overfor ei venninne, som også likte det ;) Og i et par av spesialforretningene i Oslo, sier betjeningen at det er svært mange menn som bruker nylon under. Tror dere jeg koser meg når jeg handler der? :fnise:

Jeg kan garantere deg at dersom jeg hadde lagd en tråd der jeg la ut bilde av meg selv i en mannetruse, sånn helt uten videre, så hadde jeg også fått spørsmål om hva som var poenget med tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at mange damer får agresjoner mot at menn går i dameundertøy :laugh:

Når en leser i tråden "Hva har du på deg i dag", er det da svært mange damer som går i mannen's boxer.... Hvorfor skal dere da kritisere menn som går i korsetter, strømper/strømpebukser?

Selv bruker jeg nylonstrømpebukser daglig innom husets 4 vegger, og noen ganger under buksa når jeg er ute og handler etc.

Og jeg er IKKE transe eller homosexuell! Har kun røpet meg overfor ei venninne, som også likte det ;) Og i et par av spesialforretningene i Oslo, sier betjeningen at det er svært mange menn som bruker nylon under. Tror dere jeg koser meg når jeg handler der? :fnise:

Synes ikke å se noe til den aggresjonen du sikter til i denne tråden. :overrasket:

(Ikke ennå i hvert fall.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aggresjon her heller, bare synes dette er et dagbokinnlegg, ikke en tråd her.

Anonym poster: f2729f0b18484498caded2992ca28c3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du mann????

:sjenert:

Anonym poster: f4a2056c4aa4eba9493d747950ea8096

Mann ja. Du ser sikkert de hårete beina..... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å få deg en egen dagbok her, som du kan legge ut bilder i og snakke om "dine sider"? :)

Anonym poster: 267dca4fe4a384da64637cce813cebf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært gøy med en dagbok ;) Gjerne med outfit bilder!

Anonym poster: 581802c57ab8877308cd20b554076c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting, jeg. Hva er det meningen vi skal skrive? "Fint skjørt, hvor kjøpte du det"?

:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bilder av lår og hofteholdere er det.

Hva er årsaken til at du legger ut bilder av deg, TS?

(Og nei, jeg har ikke noe imot transer. Jeg bare lurer på hva som får deg til å legge ut bilder av lårene dine?)

Ingen stor grunn til at jeg legger ut disse bildene egentlig. Det begynte med at jeg svarte på en tråd her hvor det var spørsmål om noen hadde/eide hofteholder, jeg svarte at jeg hadde det. Så ble jeg spurt om jeg kunne vise frem den, hofteholderen, det var nok kanskje litt på spøk fra vedkommende, men jeg la ut disse bildene på denne tråden da. Dette handler jo om klær så jeg tenkte da at det kanskje kunne passe her. Men jeg var ikke helt sikker, det er jo egne bildetråder her også, jeg er ikke helt 100% sikker på i hvilke tråder forskjellige ting skal postes. Tok en sjans og postet her.

Dette kan da ikke høre hjemme i singelforumet (som en foreslo her), og heller ikke i seksualitetsforumet, klær og outfits hører da ikke hjemme under seksualitet så langt jeg vet i alle fall. Men det ble litt spesielt det med lår og sexy strømper, klar over det.

Og jeg må jo innrømme at jeg var/er litt nysgjerrig på hva dere synes om disse bildene mine, så det er selvsagt en grunn for dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg frem andre steder på nett, med å finne ut av hva kvinner synes om at jeg bruker nylon, men alle som en var; Nei huff...nei det passer ikke på menn.....det ble vel litt feil vel? osv.

De finnes her inne også, i noen av mine tidligere innlegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nylonstrømper, stilongs m.m. er jo helt vanlig(hvis det er for å holde varmen du gjør det). :fnise:

Anonym poster: df93f26440910d8f12befb35ab115c50

Du har ikke brukt nylonstrømper for å holde varmen :laugh: Eneste du oppnår er å bli kald....men da mener jeg med de som er 10-40den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det var meg som spurte om vi kunne få se hofteholderen, og 'nei' det var ikke på spøk.

For å holde temaet for forumet så er iallefall jeg veldig interessert i hvor du har kjøpt den, - for jeg kunne helt fint tenke meg maken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg som spurte om vi kunne få se hofteholderen, og 'nei' det var ikke på spøk.

For å holde temaet for forumet så er iallefall jeg veldig interessert i hvor du har kjøpt den, - for jeg kunne helt fint tenke meg maken :)

Skulle ønske jeg kunne hjulpet deg her, men den er kjøpt privat. Det er nok noen som har arvet den fra noen og vedkommende jeg kjøpte den av visste heller ikke hvor den var kjøpt opprinnelig. Den er vintage eller retro eller hva det nå heter. Gammel sak. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Takker :takk:

Da skal jeg ved neste (ikke)behov se etter noe likende - i damemodell og i rosa :)

For den virket å være helt nydelig :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...du er mann og går i skinnende tights og bling-bling sølvfarget type skjørt(?) over? :icon_lol:

utrolig hvor lite folk har å gjøre..."går og poster bilde av meg i skinnende miniskirt liksom".

Anonym poster: f5023fc5761050fd941bc6c24db7cbf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...du er mann og går i skinnende tights og bling-bling sølvfarget type skjørt(?) over? :icon_lol:

utrolig hvor lite folk har å gjøre..."går og poster bilde av meg i skinnende miniskirt liksom".

Anonym poster: f5023fc5761050fd941bc6c24db7cbf7

Det er godt du får satt han litt på plass, siden det han driver med er såpass forferdelig! Det kan jo gå utover... Assa, han skader jo... Hmm...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...