Gå til innhold

Menn bruker da ikke bind og tamponger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menskopp. Problem løst.

Anonym poster: 8501e2ecf9a5d6d08e2e1ea20023d726

Videoannonse
Annonse
Gjest Wanderlust
Skrevet

Eksen min hadde null problemer med å kjøpe for meg. Faren min derimot... haha, dere skulle sett hvordan ansiktet hans vrengte seg da jeg ba ham om å kjøpe tamponger for første gang - priceless.

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Jeg vet mange damer synes det er flaut å kjøpe tamponger og bind. Men hvorfor skulle dette være flaut å kjøpe for en mann? De har jo ikke mensen, alle skjønner jo at det ikke er til dem uansett. Har selv oppløevd flere menn som har blånektet og kjøpe bind til dama.

Det er aldri noe hyggelig for en mann å inrømme i all offentlighet at det ikke blir noe på en.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe og det synes heller ikke samboeren - men han må nok få klar beskjed hva han må kjøpe.

Hvorfor skal det være flaut? Er kondomer også plutselig flaut å kjøpe, evt. p-piller? I så fall - hvorfor?

men, kondomer og ppiller er jo flaut og kjøpe :-( haha, jeg er håpløs. heldigvis har jeg en kjæreste som er med meg så jeg slipper å gjøre det alene. helt seriøst, da kan kjøpte kondomer sist uke latet jeg som at jeg ikke kjente han, og da han tok meg i hånda for å leie meg ut så ville jeg synke igjennom gulvet siden "nå skjønner alle hva vis skal hjem og gjøre"..

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan godt forstå at en ung jente, som har nylig fått mensen for første gang, blir flau å kjøpe bind og tamponger, men voksne damer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...