Gå til innhold

Menn bruker da ikke bind og tamponger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet mange damer synes det er flaut å kjøpe tamponger og bind. Men hvorfor skulle dette være flaut å kjøpe for en mann? De har jo ikke mensen, alle skjønner jo at det ikke er til dem uansett. Har selv oppløevd flere menn som har blånektet og kjøpe bind til dama.

Anonym poster: bf5450af082acf2b5c37f41ea3e3c905

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ikke noe problem for mannen her å kjøpe det hvert fall.

Men det er jo like dumt at kvinner syns det er flaut. Det er da helt naturlig, (nesten)alle kvinner har da mensen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det være flaut for kvinnen å kjøpe bind og tamponger egentlig?

Er det flaut å kjøpe dopapir?

Anonym poster: 5fdb2f4648ff098753306daf7f0a93aa

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste kvinner trenger bind og tamponger. De aller fleste mennesker skjønner og vet at de aller fleste kvinner trenger bind og tamponger. Så hvorfor skal det være flaut for kvinner (og menn) å kjøpe bind og tamponger?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her i huset er det veldig greit. Min mann (samboer) kjøper både bind og tamponger til meg uten å tenke over det. Det er ikke falut for han og ikke for meg. Han vet jeg bruker. For å skryte litt mer så tar det like så naturlig som han skal handle mat og aviser på butikken. Er det ikke slik det skal være?

Anonym poster: 5427dda7df03dad8ae072457e8f0f78e

Skrevet

Har aldri sett på det som flaut, og har sendt avgårde både ekser og bestekameraten min for å kjøpe det uten å møte protester. (Dvs bedt de ta med om de skulle på butikken, ikke sendt dem ens ærend :P)

Kanskje jeg bare er heldig som har folk rundt meg som skjønner at sånt er naturlig? :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet mange damer synes det er flaut å kjøpe tamponger og bind. Men hvorfor skulle dette være flaut å kjøpe for en mann? De har jo ikke mensen, alle skjønner jo at det ikke er til dem uansett. Har selv oppløevd flere menn som har blånektet og kjøpe bind til dama.

Anonym poster: bf5450af082acf2b5c37f41ea3e3c905

Det burde ikke være flaut, men altfor mange menn er redde for å bli sett på som tøfler som blir pisket hit og dit og gjør alt dama ber om. Helt sprøtt.

Anonym poster: 598f04ceb47ce97b91f27d436238cdf9

Gjest Gunfreak
Skrevet

Dette er vel noe fra amerikanske sitcoms, hvor menn blir rett og slett redde for å gå ned den hyllerekka med "intim produkter" det værste er når de skal kjøpe for datteren sin for første gang, og de blir overveldet av utvalget og variantene så de svimer av blant hyllene.

Viste ikke at dette var noe som var virklig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en stor tosk og synes det er dritflaut å kjøpe bind og tamponger. Tidligere gikk jeg ofte på butikker som Nille, Sparkjøp og Europris for å kjøpe bind og tamponger, men når får jeg samboer til å gjøre det :P

Er dame selv forresten.

Anonym poster: 6bfd82b9efffaa00dc9ec83209804b9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en stor tosk og synes det er dritflaut å kjøpe bind og tamponger. Tidligere gikk jeg ofte på butikker som Nille, Sparkjøp og Europris for å kjøpe bind og tamponger, men når får jeg samboer til å gjøre det :P

Er dame selv forresten.

Når du får deg en samboer så tar dere tak i dette med en gang så slipper dere å syns det er flaut. Da blir alt så naturlig som å kjøpe mat, aviser og ukeblader. Dette er en del av å være to. Da må en hjelpe hverandre i tykt og tynt. Så enkelt er det :)

Gjest canvas
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at gutter og menn (verken kjæreste, kompis eller pappa) har sagt nei til å kjøpe bind/tamponger til meg, men har alikevel oppfattet at de kan synes det er flaut. Jeg tror de fleste butikkansatte skjønner at de handler til noen andre :laugh:

Jeg selv syns det er flaut - ikke på grunn av tamponger/bind i seg selv, men pga størrelsen ;) Min løsning er å "bake det inn" i storhandlinger selvom det er lenge til jeg trenger de, fremfor å løpe på butikken BARE for å kjøpe tamponger (da føler jeg at det ikke blir lagt særlig merke til hva jeg kjøper) :fnise:

Skrevet

Kjæresten min blånekter å kjøpe bind og tamponger. Han nekter også å kjøpe tynnstrømpebukser på matbutikken. Han mener at folk tror han skal bruke det selv......

AnonymBruker
Skrevet

Det burde ikke være flaut, men altfor mange menn er redde for å bli sett på som tøfler som blir pisket hit og dit og gjør alt dama ber om. Helt sprøtt.

Anonym poster: 598f04ceb47ce97b91f27d436238cdf9

Men altså, da bør det være flaut å handle i det hele tatt da..? Om de handler mel og gjær til konas baking, eller ting til middagen hun skal lage? Og hva med bleier til ungene? Huff nei.. :P

Anonym poster: 2c8fdb8986b6480a1c9c66dc80ee7cce

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjæresten min blånekter å kjøpe bind og tamponger. Han nekter også å kjøpe tynnstrømpebukser på matbutikken. Han mener at folk tror han skal bruke det selv......

Jojo, i etterkant av visse aktiviteter kan det sikkert være praktisk med en tampong også.

Dersom man samtidig har en hang til silkestrømper, vel å merke.

Endret av Flair
AnonymBruker
Skrevet

Når du får deg en samboer så tar dere tak i dette med en gang så slipper dere å syns det er flaut. Da blir alt så naturlig som å kjøpe mat, aviser og ukeblader. Dette er en del av å være to. Da må en hjelpe hverandre i tykt og tynt. Så enkelt er det :)

Har samboer ;) Han fikser det, ellers så kjøper vi når vi er sammen. Tragisk, jeg vet. Har litt vanskelig forhold til kroppens funksjoner .

Skrevet

Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe og det synes heller ikke samboeren - men han må nok få klar beskjed hva han må kjøpe.

Hvorfor skal det være flaut? Er kondomer også plutselig flaut å kjøpe, evt. p-piller? I så fall - hvorfor?

Skrevet

Jeg syns absolutt ikke det er flaut å kjøpe, og jeg hadde syntest det var noe umodent om en kjæreste hadde nektet å kjøpe med for meg fordi det var "flaut".

• Liker 1
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har en slags psykisk sperre som gjør at jeg sliter litt med å kjøpe sånt, jeg var en av de første i klassen som fikk det og da var det litt flaut siden det var så nytt for oss, også har det bare hengt igjen hos meg. Liker ikke at folk vet hva som skjer med kroppen min og ser for meg at alle tenker "Nå har Calypso mensen!!!".. Jeg vet at det selvfølgelig ikke er slik, men det er en tankegang jeg må jobbe med.. det å kjøpe f.eks p-piller er merkelig nok ikke et problem i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd en som ba dattera si kjøpe med en pakke kondomer. Det er over grensen for min del.

Anonym poster: 811d2e930ec75aa9742ebe40a41ca54b

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Ta med deg mannen for å kjøpe tamponger, slik at det blir en flott opplevelse for dere begge! Dette vil knytte dere tettere sammen. Vel hjemme kan dere diskutere bruken, og om mannen synes det er spennende kan ha prøve også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...