Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått god kontakt med ei jente etter at hun tok kontakt med meg på et nettsted hvor jeg skrev. Etterhvert ble det mer flørting. Hun spurte meg på msn om hvorfor jeg ikke likte avstandsforhold. Så jeg gjorde henne klar over at avstandsforhold er ikke noe jeg vil ha pga. dårlig erfaring og jeg liker det ikke. Vi har flørtet masse på sms/msn/skype. Hun vil mer. I natt fikk jeg melding om jeg ville bli gutten hennes på ordentlig og jeg skrev at jeg ville ikke. Og hun spurte om vi ikke kunne møtes å se hva som skjedde. Men jeg vil ikke ha noe avstandsforhold. Jeg kan gjerne møte henne men da blir jo bare situasjonen enda værre. Jeg liker henne veldig godt og hun passer meg bra, men bor på en annen kant av landet og jeg er ikke klar for forhold og ergo ikke motivert til å flytte. Jeg har også en sønn her og hun har en sønn så det er ikke bare å flytte. Hva bør jeg gjøre, noen seriøse tips?

Anonym poster: c3c3af98b4ae6a6673062b484c861ce4

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

Kutte kontakten fullstendig.

• Liker 1
Skrevet

Forstår jeg situasjonen riktig nå - dere har aldri møttes i virkeligheten, men hun vil likevel at dere skal være kjærester?

HMm.

Tror jeg ville kuttet kontakten ja.

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Hun vil veldig at vi skal møtes, selv om jeg lover at vi ikke kan bli sammen. Hum vil bare møtes og se hva som skjer

Skrevet (endret)

Det er derfor det er lurt å ikke starte samtale med noen som ikke bor i nærheten når man ikke er flyttbar. Men samtidig.... hvorfor er du registrert på en nettdatingside hvisdu ikke ønsker deg kjæreste?

Glem det... så nå det var ett nettsted og ikke nettdatingsted.

Er jo bare å si rett ut at du vil være singel..

Endret av Nettinettet
AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor det er lurt å ikke starte samtale med noen som ikke bor i nærheten når man ikke er flyttbar. Men samtidig.... hvorfor er du registrert på en nettdatingside hvisdu ikke ønsker deg kjæreste?

Glem det... så nå det var ett nettsted og ikke nettdatingsted.

Er jo bare å si rett ut at du vil være singel..

Ingen datingside, påstår nå de andre som er aktive der. Men jeg skrev i et debattforum og fikk plutselig brev. Men i begynnelsen var det ikke sjekking.

Skrevet

Ingen datingside, påstår nå de andre som er aktive der. Men jeg skrev i et debattforum og fikk plutselig brev. Men i begynnelsen var det ikke sjekking.

Ja det var det jeg så jeg også. Det blir jo som hvis noen kontakter deg på butikken eller noe annet. Ser man noen man vil bli bedre kjent med eller ta kontakt med så synes jeg man skal få lov til det, så kudos til henne. Samtidig handler det jo om å være ærlig om hva man føler, og så lenge du vet at det ikke kan bli noe mellom dere pga avstand og hun vet at du ikke er intressert i ett avstandsforhold så bør hun respektere det.

Hvorfor skal dere treffes og komplisere ting?

Skrevet (endret)

Eneste løsningen er vel å kutte kontakten, som andre har nevt.

Jeg er heller ingen fan av avstandforhold og vil ikke havne i et.

Endret av -Leon-
Skrevet

Eller man kan ta sjansen på å endre mening, møtes å se hva som skjer.

Tenk hvis det her er drømmedama, å du dropper henne pga tidligere dårlige erfaringer??

Den som intet våger, intet vinner. Dere møtes-->blir venner? -->blir stormende forelsket, å lever lykkelig? --> finner ut at nettflørt og RL er to forskjellige ting.

Må ikke bli et forhold ut av å møtes vettu', men å nekte å treffs bare fordi man har bestmt seg for å ikke like avstandsforhold, synes det blir litt tafatt på en måte. Men, ditt liv, så velg selv, ville bare komme med litt motargumenter

Skrevet

Om du ikke vil bryte kontakten så burde du i hvertfall slutte å flørte, da får hun bare falske forhåpninger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...