Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen som kan si meg hva dette er?

Endret av hemulen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salt og pepper.... Tror eg

Eller jeg er nesten kanskje helt sikker, takk til TinyEye Reverse Image Search ;)

http://www.coolcrack...on-16-pics.html

Flott! Takk skal du ha. Skal kjøpe gave til broren min på Coolstuff, så da blir den kanskje gratis. Hi hi!

• Liker 1
Skrevet

Virker som det bare er svindel, det trekkes jo ingen vinner!

Skrevet

Salt og pepper.... Tror eg

Eller jeg er nesten kanskje helt sikker, takk til TinyEye Reverse Image Search ;)

http://www.coolcrack...on-16-pics.html

Drar bare bildene over i bildesøket til google jeg! (Kan ikke fordra den begrensningen TinyEye har lagt inn)

Bildesøk lager jo effektivt hakkemat av slike konkurranser, om man ikke er så original at man tar bildene selv.

AnonymBruker
Skrevet

Drar bare bildene over i bildesøket til google jeg! (Kan ikke fordra den begrensningen TinyEye har lagt inn)

Bildesøk lager jo effektivt hakkemat av slike konkurranser, om man ikke er så original at man tar bildene selv.

Vanskelig å ta hjemmebilder med elektronmikroskop .

Anonym poster: 7d16a69c99f7f36733b598416c39a4ae

Skrevet

Vanskelig å ta hjemmebilder med elektronmikroskop .

Anonym poster: 7d16a69c99f7f36733b598416c39a4ae

Touché!

Skrevet

Vissste ikke om den muligheten. Takk ;)

• Liker 1
Skrevet

Kult, det skal jeg gjøre neste gang også. Den bloggen har stadig slike konkurranser.

AnonymBruker
Skrevet

Det er salt og pepper.

Anonym poster: b51cd01ae3e09c7bd63891ecc5f8ad8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...