Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?


FantasDick

Anbefalte innlegg

Har laget en liten handlekurv på Nelly nå, og kom over denne kjolen rett før jeg skulle bestille. Synes den så fryktelig kul ut, men er litt usikker. Mulig jeg bare har sett meg "blind" etter å ha surfet etter klær i timevis. :ler:

Kjøpe eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikke betalt 1300 kr for den.

Anonym poster: 4382a2ab4139014dca56d64ba79c99b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en helt ok kjole om man har kroppstype omtrent som modellen, men jeg ville heller spart pengene til en litt mer klassisk variant i ca samme fasong, fordi jeg synes det er penere (og lettere å føle seg vel i for min del).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var veldig pen med den draperingen, men usikker på om jeg ville brukt 1300,- på en slik kjole selv om det er en Westwood. Hadde den gjort mer ut av seg så kanskje, en annen farge kunne gjort den litt mer iøynefallende.

Men hadde jeg visst at dette hadde vært en kjole jeg kunne bruke i årevis, så er den jo et kupp i mine øyne :)

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke noe om draperinger på en så mørk kjole. Får søppelsekkassosiasjoner.

Den samme kjolen i f.eks. burgunder derimot, nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke den var fin i det hele tatt og hvert fall ikke verdt de pengene. Kan hende fordi svart og lang ikke er helt min stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig den så litt skrukkete og rar ut:p Men ville nok aldri brukt 1300kr på en kjole som ikke "ropte" veldig høyt på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt delte meninger her, ser jeg.

Jeg har en del klassiske kjoler, så kan godt tenke meg en litt mer spesiell kjole, som denne. Jeg synes draperingene er spennende, fargen er fin og snittet ser greit ut, men er litt usikker på stoffet, sømmene i midjen og den lille draperingen bak/nederst på kjolen. Prisen er ikke viktig; har flere i kjoler i skapet som koster en del mer enn denne.

Edit; jeg er 164 cm høy og veier 50 kg, om det skulle være av betydning. Jeg er kanskje litt lav for denne kjolen?

Kom gjerne med flere meninger! :)

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den kjolen blir virkende litt stor på deg ja, og det er noe med at den sitter så tett opp mot halsen. Man blir litt innestengt i den på en måte. Tror jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love it. :) Kjempefin! En flott basiskjole til å ha i skapet. Jeg ville betalt 1300 for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ideen og en mørk drapert kjole kan være kjempefint, men jeg synes den er overarbeidet. Draperinger skal være perfekte hvis de først er der, jeg synes ikke denne var godt konstruert. Bakfra så den rar ut. Den ble mer bulkete enn drapert. Prisen blunker jeg ikke på for en slik kjole, men designet liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var kjempefin. 1300 kr er ikke mye for en slik kjole syns jeg, mye bedre enn å kjøpe en polyesterkreasjon til 299.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...