Gjest Vampen Skrevet 31. desember 2012 #21 Skrevet 31. desember 2012 Kattene er inne. Men jeg vet av erfaring fra tidligere år at de ikke bryr seg på en flekk. Det har smelt i noen dager nå, og de ser ikke engang ut til å legge merke til det.
skruf Skrevet 31. desember 2012 #22 Skrevet 31. desember 2012 Katten blir redd av rakettene, så den er inne, på et ganske lydtett vaskerom i kjelleren der jeg har satt på varme så det er lunt og godt. Vofsen er ikke redd raketter i det hele tatt, den har vært ute og sett på raketter....sover seg igjenom det meste av smeller, også ved midnatt når det virkelig braker løs.
Brunhilde Skrevet 31. desember 2012 #23 Skrevet 31. desember 2012 Kattene mine reagerer heldigvis ikke verken på lydene eller lyset fra rakettene, men når jeg stikker ut om noen timer, lar jeg allikevel kattedøren være låst så de holder seg inne.
Gjest Spiderpig Skrevet 31. desember 2012 #24 Skrevet 31. desember 2012 Jeg har heller ikke hund som reagerer på raketter, har aldri gjort noe ut av det. Men år etter år er det hunder som har stukket av og katter som har forsvunnet etter nyttår. En liten påminnelse er alltid lurt i disse tider, selv om de fleste er flinke å passer på. For det skal så lite til, en dør som står oppe to sekunder for lenge, eller en ulåst kattedør. Så er hunden eller katten vekk. Og hamsteren kan kanskje flyttes til badet mens naboen sender opp fjorten batterier..
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #25 Skrevet 1. januar 2013 Ta deg en gåtur i morgen tidlig og tell hvor mange fugler du finner død. Så kan du gange det med antall byer + legge på ekstra for større byer og trekke fra på mindre byer Her i byen (liten by, ca 40k innbyggere) ble det plukket opp noenogfemti døde fugler...og det var bare i sentrum Jøss, jeg har bodd i noen av Europas største hovedsteder og aldri sett døde fulger første nyttårsdag. Mulig jeg er blind. Jeg sier ikke at det ikke skjer. Overhode ikke. Og jeg synes raketter er en uting. Men samtidig ser jeg også hysteriet... Anonym poster: 3e4ddd7ee84aff9f9a822ab6e9747345
Silkepote Skrevet 1. januar 2013 #26 Skrevet 1. januar 2013 Katten til min mor åpnet utgangsdøren selv igår kveld, og har ikke kommet tilbake enda. Håper virkelig han kommer tilbake. Ellers så er det jeg som er den som er mest redd raketter. Hundene bjeffer litt, mens jeg løper rundt på isen fordi jeg er redd for å bli truffet.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå