Gå til innhold

Hva er dine ønsker for 2013?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Selvom jeg mener at man alltid kan starte på nytt, uavhengig av dato, er det ofte lettere når man går inn i et nytt år. Blanke ark og fargestifer (og litt glitter og paljetter..).

Hva er DITT ønske for 2013? Ikke nødvendigvis et nyttårsforsett, men rett og slett ønsker. Realistiske og urealistiske.

Mine:

- Gå ned noen kilo og BLI DER!!

- Fortsette å være godt likt på jobben, og forhåpentligvis få litt mer ansvar som igjen gir meg penger

- Slutte å ha et bekreftelsesbehov til enhver tid. Tenke at ting er som de er, alle kan ikke synes at jeg er pen, alle kan ikke like meg eller min personlighet. Slutte å spørre "er det noe?", "er jeg tjukk?" og lignende.

- Få mitt første boliglån og kjøpe en bolig

- Slutte å være så jævlig aseksuell pga kjæresten

- Komme over dødsfallet av min beste venn/forstå at hun er borte og slå meg til ro med det

- Bruke pengene mine litt fornuftig

- Begynne å trene igjen

- Slutte å snuse igjen

- At lillebror skal få hjelp til å takle det han sliter med, og få en diagnose, slik at mamma også får det lettere

Hva er dine ønsker?

Endret av Adegami
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Bli frisk (ikke noe jeg kan gjøre noe med men synst kroppen min kan skjerpe seg!)

- Gå ned 3 kilo og bli der

- Flinkere til å spare penger

- Slutte å være så dumsnill og faktisk si "nei"

- Slutte å snuse

- Slutte å trekke meg unna når ting blir litt seriøst..

Klarer jeg bare 1 av de blir jeg GLAD! :)

Skrevet

~ Bli gravid

~ spare mer penger

~ begynne å bake igjen

~ sortere loftet

Skrevet

Å få ha en god dag litt oftere enn en gang i halvåret. *krysser fingrene*

Skrevet

Mine ønsker er å glemme det vonde som skjedde i 2012 - bli ferdig og gå videre. Ja, ikke bry meg mer om det rett og slett! - få en fulltidsjobb. - komme inn på det studiet jeg ønsker å gå på. - kanskje finne kjærligheten hvis jeg er heldig? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...