Gå til innhold

Pretty Little Liars

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det sesong 7 dere ser nå? Jeg er på sesong 6, og synes egentlig det tapte seg etter at vi endelig fikk vite hvem A var. Hele serien burde ha avsluttet der, siden det er det serien har bygd seg opp til i mange sesonger.

Endret av super-s
Innlegget ble publisert før jeg hadde skrevet ferdig.
Videoannonse
Annonse
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Jeg er i en kjeder meg og drikker vin status. Har kastet meg i gang med sesong syv og for noe tullball. Jeg er fortsatt sur om hva som skjedde i sesong seks når det ble avslørt at det var Charlotte, altså... :sur: Nå fortsetter bare dumheten. 

Skrevet

Så ikke de bruddene komme... NOT!!

• 5 uker senere...
Skrevet

Noen som henger med forsatt? Skjer det noe? Er så i stuss om jeg i det hele tatt gidder å se meg opp på denne sesongen, men så har jeg jo lidd meg gjennom de andre :P

Gjest Holititten
Skrevet
1 time siden, neon_sun skrev:

Noen som henger med forsatt? Skjer det noe? Er så i stuss om jeg i det hele tatt gidder å se meg opp på denne sesongen, men så har jeg jo lidd meg gjennom de andre :P

Ja, gjør det! Piner meg gjennom de nå som det faktisk er siste sesong. Er så lei, men kan liksågodt se slutten nå. Skjer mye, men etter 7 sesonger med "samme" dramaet er det ikke like spennende. Var så drøyt og uvant da serien begynte, så man blir helt hektet, men de samme triksene funker ikke nå lenger..

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Holititten skrev:

Ja, gjør det! Piner meg gjennom de nå som det faktisk er siste sesong. Er så lei, men kan liksågodt se slutten nå. Skjer mye, men etter 7 sesonger med "samme" dramaet er det ikke like spennende. Var så drøyt og uvant da serien begynte, så man blir helt hektet, men de samme triksene funker ikke nå lenger..

"Jeg piner meg gjennom PLL, er så lei, men ser likevel" er det nye "Jeg har ikke sett GOT"....:fart2:

Anonymkode: 83dfb...c8d

Gjest Holititten
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg piner meg gjennom PLL, er så lei, men ser likevel" er det nye "Jeg har ikke sett GOT"....:fart2:

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Holititten skrev:

Hva mener du?

Det er blitt "in" å klage over at PLL er så kjipt, men likevel ses det på. Altså, give me a break. Om du piner deg i gjennom det trenger du ikke å se på.

Gjest Holititten
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er blitt "in" å klage over at PLL er så kjipt, men likevel ses det på. Altså, give me a break. Om du piner deg i gjennom det trenger du ikke å se på.

"in" ja? Haha, da har jeg hørt den også!:klappe:

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Holititten skrev:

"in" ja? Haha, da har jeg hørt den også!:klappe:

Har du lest tilbake i denne tråden? Tråden er full av slike svar som dine. Hva med å... SLUTTE å se på serien om du må pine deg i gjennom?:rolleyes:

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
1 time siden, neon_sun skrev:

Nei, jeg har falt av. Orker ikke, gidder ikke, vil ikke:P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, når man har sett serien fra start er jo det greit å se hvordan det ender. Visste dog ikke at jeg var «in». Kult.

1 time siden, Holititten skrev:

Blir vel til at jeg må se den ja, helt ufattelig at jeg har hengt med 7 sesonger på det der. Var heldigvis mye yngre da jeg begynte å se :P

• Liker 1
Gjest Holititten
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest tilbake i denne tråden? Tråden er full av slike svar som dine. Hva med å... SLUTTE å se på serien om du må pine deg i gjennom?:rolleyes:

Vet at majoriteten av seerne "piner" seg gjennom ja (som forresten er en overdrivelse for å skape et poeng, ikke bokstavelig slik du tok det). Det jeg reagerer på er at du tror folk gjør det fordi det er "in", altså kult å gjøre. 

Og nei, piner meg gladelig gjennom videre jeg. Men takk for at du bekymrer deg ;-)

Skrevet

Jøss! In å pine seg gjennom PLL :fnise:

Jeg følger enda med. Har dog begynt å se på det med litt humor og ler heller av klisjeer og forutsigbare vendiger. Da blir straks mye morsommere! ;)

Men! Skal de kjøre tvilliggreia en gang til nå, så MÅ jo produsenten og le av hvordan vending denne serien har tatt. Kan ikke skjønne annet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg gir opp!

Har pint meg gjennom 7 sesonger nå.

Anonymkode: 2881c...9dc

Skrevet

Kun ett par episoder igjen før serien er slutt.  Hold ut!

Anonymkode: 78523...d6c

• 3 uker senere...
Skrevet

Jøss, hva i alle dager var det som skjedde i siste episode? Spencer er søskenet??? 

Skrevet (endret)
3 timer siden, Kassiopeia skrev:

Jøss, hva i alle dager var det som skjedde i siste episode? Spencer er søskenet??? 

Oh yes! Søstra til Charlotte, søskenbarnet til Alison og både adoptivhalvsøstra og søskenbarnet til Jason. Så egentlig den komme da Spencer satt og bladde i familiealbumet.

Men det er jo ikke det rareste! Det rareste er jo halvshuggingen og at en blind jente er så god til å ta på lebestift og å skyte.

Rare greier...

Endret av maipai
Gjest Holititten
Skrevet

Den søster-teorien hørte jeg om for noen uker siden, så den så jeg komme. Men halshuggingen og det med Jenna var jo litt.. Rart? Og bilulykken! Er det feil å håpe at Tobys kjæreste dør så han kan bli sammen med Spencer uten å dumpe henne? Og selvfølgelig levde Ezras ex... Hvis han dumper Aria..

merker jeg faktisk ble litt engasjert nå! Lenge siden PLL har gjort det, har vært så lei. Yey! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...