AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Kan noen fortelle meg betegnelsen på noen som er A-seksuell? Jeg får høre av samboeren min at han syns jeg er A-seksuell, fordi jeg ikke har like stor apetitt som han.. Vi har sex gjennomsnittlig 3 ganger i uken, noen ganger føyer jeg meg bare fordi jeg vet han har lyst...og hvis jeg trekker meg bort noen ganger, så får jeg en slengt i ansiktet om at jeg er A-seksuell. Han mener selv at det er helt normalt og helt vanlig å ha sex hver dag, ofte flere ganger for dagen, men for de kjipe har de sex kun annen hver dag.. Jeg hadde flippa tror jeg om jeg måtte hatt sex hver dag, det passer bare ikke for meg, jeg liker også å sove og kunne se en hel film uten å måtte hive sofa putene på gulvet.. Føler ikke at han helt forstår meg... Anonym poster: b76642118a112657a626d3f57e2a82da
Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 har du lyst på sex i blant, så er du ikke a-sexuell.. er man det, så har man aldri noe som helst behov for sexuell tilfredsstillelse. Og jeg vil heller påstå at det er mer normalt å ha sex 3 dager i uka enn hver eneste dag når man er samboere (spesielt etter å ha vært det en stund) 2
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 fatter ikke at man er i sånne forhold. hvor svake mennesker er dere? faen er så mange av dere her inne at man blir skremt. lever i forhold der man er totalt ulykkelig osv. hørt dette før? dere kan få bedre! er så lei av at spess kvinner holder sammen med rasshøl. sex 3 ganger i uka er mye mer enn jeg hadde sist. og jeg har lyst på hver eneste dag. men det er kvinnen sin kropp ikke min. jeg eier da ikke dama selv om hun sier hun elsker meg, gir meg ingen rett og snakke ned til henne og klage osv pga jeg ikke får vilja mi. del av livet det. se til å skjerp dere! sorry , måtte bare ha en utblåsning her, du fortjente ikke alt, men det var til alle damer som er stokk dumme som forblir i forhold som ikke gjør dem lykkelige 100 prosent!
Suss81 Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 har du lyst på sex i blant, så er du ikke a-sexuell.. er man det, så har man aldri noe som helst behov for sexuell tilfredsstillelse. Og jeg vil heller påstå at det er mer normalt å ha sex 3 dager i uka enn hver eneste dag når man er samboere (spesielt etter å ha vært det en stund) Enig med denne. TS du er helt normal. Sjekk ut linken under for A-sexualitet. http://en.wikipedia.org/wiki/Asexuality
smilo Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Du er helt normal. Men dere har ikke samme seksuelle appetitt, noe som også er helt vanlig. Du stiller opp innimellom selv om du ikke har lyst, han må vente innimellom, dvs begge gir litt. Men han har ingen rett til å beskylde deg for å være aseksuell. På den måten vil du etter hvert få mindre og mindre lyst, fordi du vil føle det som en plikt, ikke en glede. Ta en lang prat med kjæresten din og fortell ham hva som vil bli konsekvensene av hans "mas" Hvis han ikke takler at du ikke har like mye lyst som ham, så har dere det bedre om dere finner nye partnere. 2
Gjest bråkar Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Det er helt normalt å få mindre seksuell apetitt av en partner som ikke forstår en eller som snakker en ned regelemessig. 1
Gjest SpaceBaby Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Hiver meg på det de andre har sagt før meg her. Og i tillegg gir jeg deg en liten kudos for å bli med på leken noen ganger selv om du ikke har lyst. Virker ikke på meg som at han har noe å klage over, sånn alt i alt. Og å kalle deg "a-seksuell" er verken særlig pent eller særlig konstruktivt for det han ønsker å oppnå. Endret 1. januar 2013 av SpaceBaby
Rubies_ Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Jeg tror det er mer sannsynlig at du av en eller annen grunn ikke tenner på kjæresten din lenger. Du er nok ikke aseksuell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå