AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Har de siste dagene slitt med noen klumper/kuler i underlivet, feber og uvel følelse. Har akkurat vært hos legen nå og fått beskjed om at jeg har herpes genitales. Som jeg har skjønte er smittsomt ved sex, men jeg har hatt samme partner i 10 mnd.. så skjønner ikke hvorfor jeg først er smittet nå.. noen som har vært borti noe lignende? Mvh forvirret jente19 Anonym poster: 6a07e70bf1ef901e24829aabb7277372
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Jeg hadde samme partner i 1 år da jeg fikk herpesutbrudd, har aldri vært så lei meg i hele mitt liv som den dagen jeg fikk det. For ikke å snakke om at jeg ble så dårlig at sykehusinnleggelse var i sikte, besvimte en gang jeg tisset fordi urinen kom borti de smertefulle blemmene. Den gode nyheten er at etter det første utbruddet, har jeg ikke hatt utbrudd i det hele tatt, heldigvis. Jeg vet jeg alltid vil ha smitten, men orker ikke slike smerter gang på gang. Valtrex er medisinen jeg fikk hos legen, det skorter ned på symptomer og utbruddets variget. Klem, jeg vet de er fælt.. Anonym poster: 373f68c34fe5fb461a0eb463d0cb2945
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Jeg hadde samme partner i 1 år da jeg fikk herpesutbrudd, har aldri vært så lei meg i hele mitt liv som den dagen jeg fikk det. For ikke å snakke om at jeg ble så dårlig at sykehusinnleggelse var i sikte, besvimte en gang jeg tisset fordi urinen kom borti de smertefulle blemmene. Den gode nyheten er at etter det første utbruddet, har jeg ikke hatt utbrudd i det hele tatt, heldigvis. Jeg vet jeg alltid vil ha smitten, men orker ikke slike smerter gang på gang. Valtrex er medisinen jeg fikk hos legen, det skorter ned på symptomer og utbruddets variget. Klem, jeg vet de er fælt.. Vet du hvem som smittet deg? Din partner? Er så usikker på om jeg har blitt smittet av min partner eller noen andre... siden jeg og typen hadde en to mnd lang pause, dere vi begge lå med andre partnere... Anonym poster: 6a07e70bf1ef901e24829aabb7277372
Frk. Blond Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Jeg hadde samme partner i 1 år da jeg fikk herpesutbrudd, har aldri vært så lei meg i hele mitt liv som den dagen jeg fikk det. For ikke å snakke om at jeg ble så dårlig at sykehusinnleggelse var i sikte, besvimte en gang jeg tisset fordi urinen kom borti de smertefulle blemmene. Den gode nyheten er at etter det første utbruddet, har jeg ikke hatt utbrudd i det hele tatt, heldigvis. Jeg vet jeg alltid vil ha smitten, men orker ikke slike smerter gang på gang. Valtrex er medisinen jeg fikk hos legen, det skorter ned på symptomer og utbruddets variget. Klem, jeg vet de er fælt.. Vet du hvem som smittet deg? Din partner? Er så usikker på om jeg har blitt smittet av min partner eller noen andre... siden jeg og typen hadde en to mnd lang pause, dere vi begge lå med andre partnere... Anonym poster: 6a07e70bf1ef901e24829aabb7277372 det ble litt feil, men men.. håper du skjønner
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Jeg føler med deg. Jeg fikk herpes for noen mnd siden og jeg ble veldig fortvilet. Jeg fikk time hos legen ganske raskt og fikk medisin. Så tok meg å smurte på Vademecum (munnvann) og salve for munn-herpes. Når jeg tok på Vademecumen så svidde det noe helt grusomt, men det hjalp til at sårene tørket ut etter noen dager. Så mitt utbrudd var over på relativt kort tid med tanke på at det var første utbrudd (som kan vare opp til 6 uker). Lykke til! Anonym poster: 0e39eea60a24dafe68c9008767444bd3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Hei. jeg hadde noen uker tilbake en mistanke om herpes. Jeg skjekket meg hos både fastlegen og hos volvat, og begge steder fikk jeg beskjed om at de skulle ringe om prøvene var positive. Ingen ringte, men jeg følte for å få en ordentlig bekreftelse da jeg ikke ville evt. sende dette videre. Jeg har fått prøver i testen og jeg er negativ for herpes-virus. Men selv om jeg er fri for viruset føler jeg allikevel at det er en del av meg, grunnet at jeg har latt det gå veldig psykisk innpå meg. Er det noen her som har noen tips til hvordan jeg kan få den tanken bort? og er det nødvendig at jeg nevner det for fremtidige partnere selv om jeg var negativ, kun fordi jeg hadde mistanke om det? Anonym poster: a2ef24627a4f40a385e22112a4652e51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå