Gå til innhold

Lukt nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ofte at kjæresten min lukter mer nedentil enn det jeg synes er behagelig.

Dette har på en måte blitt et problem, for jeg klarer naturligvis ikke gi han oralsex når jeg synes det lukter vondt. Sex er jo grisete til å begynne med, men det grenser til ekkelt når det lukter vondt. Jeg synes det lukter stramt av råtten makrell i tomat. Ikke veldig delikat...

Jeg kan ofte kjenne lukten med en gang han tar av bokseren når vi kysser (altså har jeg hodet et stykke unna kjønnet hans).

Han sier han vasker seg godt, men jeg klarer ikke å tro det, da det lukter rent når jeg har vasket han når vi har dusjet sammen... Vi har snakket om dette tidligere, ting har blitt bedre i perioder, men siden han tydeligvis nå mener han vakser seg godt nok vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. "Mase" mer?

Hvor mye er det normalt å lukte nedentil?

Anonym poster: 7f0caa1050225a3fb1b0e5bdf55dd485

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hvor mye en lukter neden til er forskjellig fra person til person. Jeg har en vennine som krever at mannen vasker seg rett før det blir noe oral. Hun begrunner det for ham at det skal jo inn i munnen hennes, og da er det greit om det er helt reint. Mne egentlig ligger litt bak tanke at han lukter litt.

Personlig har kun en av de tre jeg har vært med luktet. Og han gikk i samme boksere alt for lenge, og var ikke flink til å dusje. Han jeg er sammen med nå bytter heller ikke bokser hver dag, og dusjer langt mindre enn han burde, men han lukter ikke i det hele tatt.

Anonym poster: ae3f90906260f8b0fdb1a48a82edf39d

Skrevet

Usj, den lukta er stygg! Men det har med vask å gjøre. Han vasker ikke godt nok under hodet og i hudfoldene, evt uten såpe. Det lukter om han har hatt dobesøk etter siste vask også sikkert. Det er urin m.m. som blir liggende i hudfoldene som lager lukten.

Løsningen er god vask og gjevnlig skylling/vask.

Anonym poster: 805a9ff6f7888e3df204218846a5da52

Skrevet

Hm...

Han skifter bokser og dusjer hver morgen -og ellers før vi møtes, men likevel synes jeg det lukter... Kanskje han bare har sterk kroppslukt, men synes det er kjipt at det bare ikke lukter etter at jeg har vasket han, for jeg kan jo ikke begynne å vaske mannen som en unge heller. Han burde jo klare det selv. Kanskje jeg bare må slutte å gi han oralsex, punktum. Men synes nå en voksen mann burde klare å vaske seg selv ren, spesielt når han elsker oralsex og jeg har sagt til han ganske direkte at han ikke vasker godt nok... Hva me då ta et hint når jeg sier at "den ikke er klar for dette" når jeg er der nede.

Vil jo ikke slutte å suge han egentlig, og det er forferdelig kjipt å ikke kunne være spontan i senga pga lukta hans. Værst er det når jeg tror han er ren, jeg begynner å kysse han nedentil men må slutte pga stank når jeg drar ned forhuden... Mildt sagt frustrerende! Og jeg er alltid litt engstelig for lukta hans før vi begynner å ha sex. Skal jeg ta sjansen på å suge han nå? Nei, jeg må runke han først og lukte på hånda i smug for å sjekke. Ikke akkurat tennende å måtte planlegge og lure seg frem til hva akten kan inneholde av aktiviteter.

For ikke å snakke om at jeg synes det er ekkelt at mitt kjønnsorgan lukter pikk i to dager etter sex...

Skriver vel dette likemye for å få ut frustrasjon som for å få tips og råd til hvordan jeg kan løse problemet. Hva er det som kan få han til å forstå?

Anonym poster: 7f0caa1050225a3fb1b0e5bdf55dd485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...