Gjest Mira Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Jeg føler jeg er den eneste ute i denne verden som ikke klarer å få gjort det har lyst til. Jeg har en kronisk sykdom som styres av meg selv og hva jeg gjør. Alt henger sammen med mat og snop spising. Klarer ikke slutte med det så jeg går ikke ned i vekt og jeg får ikke kontroll på sykdommen min.. Det innebærer bla at jeg føler meg skrekkelig stygg og utilpass og jeg blir hindret i å bli gravid for når sykdommen ikke er bra er det farlig å være gravid. Barn er et sterkt ønske. Allikevel klarer jegbikke motivere meg.. Noen som er i samme båt?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Jeg sitter her nå, kvalm og ekkel etter å ha spist store mengder sjokolade. Jeg har det som deg, klarer ikke å styre mat og godterier. Jeg spiser for å regulere følelser, og har fått påvist en uspesifisert spiseforstyrrelse. Det gir litt trøst å vite at det faktisk er en medisinsk tilstand, men jeg føler meg likevel svak, feit og uten viljestyrke siden jeg ikke klarer å kontrollere det. Anonym poster: 007685d4adfba4585828b2307bcb107c
Gjest Mira Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Skjønner at detføles litt ok å få en diagnose på det..og samtidig som det er utrolig tungt. Jeg styrer nok maten med følelsene jeg også.Det jeg gjør er at når jeg kjeder meg så vil jeg kose meg litt med snop feks, når jeg har gjort en masse en dag så vil jeg kose meg for å slappe av. Men føler ikke jeg har noen store ting inlivet som gjør at jeg spiser.. Jeg er i gang med slanking i dag... Og jeg har ingen tro på at jeg vil klarer det.. Utrolig frustrerende..
Gjest tarandus Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Vurdert psykolog for å få bukt med tankene dine?
Gjest Mira Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Ja absolutt men det tar jo votter og vinter å komme inn, står på vente liste på DPS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå