Gå til innhold

Automatisk dato i Excel


Orthia

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å skrive noen lister i Excel, men får ikke sortert dem som jeg vil. Grunnen er at programmet ikke "forstår" når jeg skriver inn en dato- dvs behandler datoen som om det var et vanlig tall.

Jeg har laget tilsvarende lister tidligere uten at jeg har gjort noe spesielt for å få dato, men nå virker det altså ikke, så jeg må vel ha trykket noe galt et eller annet sted.

Jeg får heller ikke til å formatere cellene slik at de viser dato.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...