Gå til innhold

Frisk samme dag som man ble syk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) jeg luret på om det går ant å bli frisk samme dag som man blir syk?

Altså, igår natt kjente jeg at jeg ikke var helt i form. Vont i halsen, varm, kald, hjertebank, muskelsmerter og mageknip. Jeg målte feberen, og den lå på litt over 38. La meg rundt 02 00 på natta, og var oppe et par ganger. Jeg sto opp igjen 6-7 om morgenen, hadde svært vondt i kroppen og var kjempeslapp, målte feberen på nytt, da viste den 39.2. Jeg la meg igjen, sov/så på tv helt til klokken var 14-15. Da tok jeg en ibux og en paracet, spiste "frokost"/middag, og drakk en kopp varm kaffe etter det.

Nå føler jeg meg mye bedre, feberen har gått ned og ingen smerter i kroppen. Bare litt ekkel hosting. Jeg håper virkelig at jeg blir bra til i morgen, da det nyttårsaften og planen er å dra ut med venner.

Det skal sies at jeg ikke har vært syk på over 3 år, er en 18 år gammel jente. Opptatt av trening og kosthold. Har vært lyst til å bare dra på treningssenteret å trene nå. Men det er vel ikke lurt? Isåfall, om jeg hadde gjort det, ville jeg kanskje blitt verre til i morgen?

Tusen takk til de som orker å komme med en tilbakemelding :)

Anonym poster: dbca8e3a21d6d482ce1aaa2194c22eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, akkurat samme her! Et annet familiemedlem hadde akkurat det samme en dag..

Hosten sitter igjen her også. Var et øyeblikk redd for at det var influensa, men det hadde vel ikke gått over så fort..? ( Ble som du dårlig i går kveld, dårlig i hele dag, men på vei tilbake til normalen nå.. :P )

Noen som vet?

Skrevet

Jeg er ingen lege. Jeg har ikke peiling på hvor fort diverse sykdommer gir seg. Av egen erfaring vet jeg bare at å ta det så rolig som mulig gjerne funker best for meg. Jeg ble syk på fredag (ganske kvalm og slapp, litt feber), spydde på lørdag og nå føler jeg meg en god del bedre. Likevel avslo jeg fra date me kjæresten, kino og bowling i dag. Jeg vil heller være i best mulig form i morgen, når det jo er nyttårsaften. Masse god bedring!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...