Cristella Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har et lite problem. Eller, egentlig et ganske stort problem. Jeg har jo hatt noe på gang med verdens herligste fyr i noen måneder nå. Dessverre har der vært et par opp og nedturer. Litt kranling og uenigheter, men vi har like vel hatt det utrolig fint. Han har et veldig nært forhold til en venninne. Det har jeg aldri sett på som et problem, egentlig. Faktisk har jeg blitt godt kjent med henne jeg også, og vi har blitt veldig gode venner. Jeg stolte på henne, og når jeg og mannen hadde problemer åpnet jeg meg for henne. Hun var alltid på min side, da mannen kunne være en douch noen ganger. Var aldri ekkel eller snakket dritt om han, fortalte bare hva jeg følte der og da. Hun støttet meg som bare det! Men nå har jeg begynt å legge sammen to og to. Kranglene mellom meg og mannen har blåst seg veldig opp i det siste. Bare en liten filleting kunne bli til noe ekstremt stort. Jeg forstod jo ingenting, og forstod enda mindre når han bare dyttet meg bort og sa han ikke stolte på meg lengre. Han hadde snakket med henne, og han visste alt. Greit nok det, det er jo de to som er bestevenner, og jeg forstår jo at han snakket med henne. Men hun har løyet til han, sagt mye som jeg aldri har sagt. Når jeg har snakket med henne har jeg sagt at jeg bryr meg veldig mye om han, at jeg virkelig vil at det skal fungere mellom oss, og at jeg er ekstremt glad i han. Jeg har aldri sagt et eneste negativt ord om han. Så får jeg slengt i trynet at jeg har sagt både det ene og det andre, og på toppen av det hele har hun sagt at jeg har hatt sex med andre mens vi mer eller mindre var sammen. Selvfølgelig tror han på henne - de har jo vært bestevenner siden barndomstiden! Jeg er helt rådvill. Hun ødelegger hele forholdet, og når jeg snakker med henne sier hun bare at vi ikke passer sammen. Så nå veit jeg søren ikke hva mer jeg skal gjøre. Jeg og mannen er skapt for hverandre. Vi utfyller hverandre på en fantastisk måte, han er glad i meg og jeg er glad i han. Jeg begynner nesten å tro at hun er sjalu. Det har hun ingen grunn til. I og med at vi bor et stykke fra hverandre ser de hverandre mye mer enn jeg ser han. Hva gjør man når hun tydeligvis går inn for å ødelegge forholdet mellom oss? Jeg forstår det bare ikke, trodde virkelig at vi var venner. Jeg trodde jeg kunne stole på henne, og jeg har ikke gjort annet enn å være den positive sjelen jeg alltid er. Så jeg fatter bare ikke hva jeg har gjort som skulle tilsi at jeg fortjener dette! Hjeeelp!
Gjest Sobril Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Det er stygt av venninnen å lyve. Allikevel lurer jeg på om dette forholdet er noe du virkelig ønsker å fortsette? Ikke fordi dere ikke er forelsket, men fordi dere har holdt det gående i noen måneder bare og allerede har opp- og nedturer. Hvor ofte er det snakk om krangler kontra hvor mange ganger dere får sett hverandre i løpet av en måneds tid? Jeg kan bare snakke av egen erfaring, og vet at de forholdene jeg har hatt hvor det har vært krangel tidlig i forholdet sjeldent har vært noe å satse på. Du sier jo også at dere har det bra og er glad i hverandre; hvorfor kaste det bort i krangel?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg hadde bare sagt til mannen at om han vil høre sannheten så snakker ham meg meg. Du slutter å snakke med venninnen hans om mannen. Da er det hans valg. Hvem han vil høre på og hva han stoler på når ting blir sagt. Er han ikke mann til å snakke direkte til deg, men bare høre på venninnen hans, så er han kanskje ikke drømmemannen? Anonym poster: e61a50440bd0e2d10570a4c626bb8bbc 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Tror han virkelig at du er så dum at du ville sagt til HANS venninne hvis du var utro? Helt seriøst, hvis han har så lave tanker om deg så spørs det vel om det er noe å satse videre på. Han må jo tenke litt han også, ikke bare ta alt hun sier som en sannhet. Anonym poster: c648a795e67c4d5406586067eca99c13 4
Cristella Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor han bare hører på henne aner jeg ikke. Selvsagt, vi har jo snakket sammen, og jeg har vært helt klar på hva jeg har fortalt henne. Har også sagt han kan få lese meldingene vi har sendt til hverandre. Jeg har ingenting å skjule, og heller ingenting på samvittigheten! Jeg kommer til å prøve å satse videre. Han er faktisk verdt det. En fantastisk fyr, han har bare utrolig dårlig selvtillit, spesielt når det gjelder kvinner. Han har vært i tre forhold, og alle tre har vært utro mot han. Da er det kanskje ikke så rart at han har problemer med å stole på meg. Hjelper ikke akkurat på at hun sier det hun gjør, da. Arrgh, kjenner jeg blir skikkelig irritert! Å si "noen måneder" var kanskje en litt teit måte å ordlegge seg på. Nærmer seg et år nå, men vi har valgt å ta det ganske så sakte da vi møttes like etter at begge var blitt singel. Sobril; det er ikke mange ganger vi krangler, altså. Det er vel heller det at vi kanskje er uenige om et par ting som egentlig ikke er så vesentlig, så har det plutselig bare blåst seg så sykt opp.
Gjest Summers Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Å si "noen måneder" var kanskje en litt teit måte å ordlegge seg på. Nærmer seg et år nå, men vi har valgt å ta det ganske så sakte da vi møttes like etter at begge var blitt singel. Jeg har bare vært så heldig med romkameraten min her i kollektivet jeg har flyttet inn i! Han er vanvittig kjekk, sjarmerende, smart oooog ryddig! 5.desember http://forum.kvinneg...6#entry11913527 Er det samme fyr? Endret 30. desember 2012 av Summers 4
Gjest Is_te Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har bare vært så heldig med romkameraten min her i kollektivet jeg har flyttet inn i! Han er vanvittig kjekk, sjarmerende, smart oooog ryddig! 5.desember http://forum.kvinneg...6#entry11913527 Er det samme fyr? Ups 1
Cristella Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har bare vært så heldig med romkameraten min her i kollektivet jeg har flyttet inn i! Han er vanvittig kjekk, sjarmerende, smart oooog ryddig! 5.desember http://forum.kvinneg...6#entry11913527 Er det samme fyr? Hehe, nei! Jeg og han her har hatt en pause, og jeg trodde helt ærlig ikke vi kom til å finne veien tilbake igjen. Og det var i løpet av denne pausen jeg flyttet og la merke til romkameraten! Men når vi fant tilbake til hverandre så ble det bare sånn, det er han jeg egentlig vil ha! Ingen ups her, spør du meg is_te. Ja, jeg var betatt av romkameraten, men på en helt annen måte enn det jeg er betatt og forelsket i denne mannen! 1
Strixvaria Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Ta det opp med venninna hans da vel - si at du ikke finner deg i løgnene hun forteller, at du vet hva hun har sagt (gjerne eksempler - still henne ordentlig til veggs hvis du først går i gang) og at dersom det ikke opphører vil det få konsekvenser. Du kan også si noe sånt som at det er helt greit at hun er sjalu, og at hun selv ønsker å være i et forhold med mannen, men da får hun heller si det til ham som det er, i stedet for å ødelegge slik hun gjør. Det eneste hun oppnår er en mann som til slutt ikke stoler på noen - ikke engang henne selv, og følgelig ødelegger hun i siste instans aller mest for den stakkars mannen og seg selv. 1
Suss81 Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg er generelt skeptisk til menn med kvinnelige bestevenner.... Vet du forresten om det er hun som har fortalt han om de forrige utroe damene? Endret 30. desember 2012 av Suss81
Cristella Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2012 Jeg er generelt skeptisk til menn med kvinnelige bestevenner.... Vet du forresten om det er hun som har fortalt han om de forrige utroe damene? Jeg er av den oppfatning at man skal få ha de vennene man selv ønsker. Min aller beste venn er en gutt, og det hadde blitt helt feil av meg da å nekte han å være venn med henne! Nei, det var det ikke. Hun første ble sammen med han hun var utro med, hun andre sa det til han selv og var ærlig, mens hu tredje veit jeg fint lite om, faktisk! 1
Gjest Summers Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Hehe, nei! Jeg og han her har hatt en pause, og jeg trodde helt ærlig ikke vi kom til å finne veien tilbake igjen. Og det var i løpet av denne pausen jeg flyttet og la merke til romkameraten! Men når vi fant tilbake til hverandre så ble det bare sånn, det er han jeg egentlig vil ha! Ingen ups her, spør du meg is_te. Ja, jeg var betatt av romkameraten, men på en helt annen måte enn det jeg er betatt og forelsket i denne mannen! Men fyren du er interessert i vet om at du prøvde deg på romkammeraten nå i midten av desember? Og han vet om daten med han tredje fyren i slutten av november? Hei dere. Jeg skal på min aller første date i morgen http://forum.kvinneg...opic=703409&hl= Endret 30. desember 2012 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Men fyren du er interessert i vet om at du prøvde deg på romkammeraten nå i midten av desember? Og han vet om daten med han tredje fyren i slutten av november? Hei dere. Jeg skal på min aller første date i morgen http://forum.kvinneg...opic=703409&hl= Haha Her er det noen som har rot i systemet. Anonym poster: 5bfe3fb85fcdd9ae3892bf75fae68218
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 Men fyren du er interessert i vet om at du prøvde deg på romkammeraten nå i midten av desember? Og han vet om daten med han tredje fyren i slutten av november? Hei dere. Jeg skal på min aller første date i morgen http://forum.kvinneg...opic=703409&hl= Hva er det du vil frem til? Hun har jo sagt at de har funnet tilbake til hverandre, m.a.o så har det vært slutt. Anonym poster: c648a795e67c4d5406586067eca99c13
Cristella Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 30. desember 2012 Men fyren du er interessert i vet om at du prøvde deg på romkammeraten nå i midten av desember? Og han vet om daten med han tredje fyren i slutten av november? Hei dere. Jeg skal på min aller første date i morgen http://forum.kvinneg...opic=703409&hl= Det var da litt av en etterforskning, må jeg si! Ja, selvsagt veit han om det. Som jeg sa så hadde vi en pause, og jeg prøvde å komme meg videre. Var selvfølgelig ærlig nå når vi fant ut at vi ville prøve på nytt! Den sistnevnte daten du dro opp ble forresten aldri noe av. Og ab; rot i systemet? På ingen måte! 2
Suss81 Skrevet 30. desember 2012 #16 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg er av den oppfatning at man skal få ha de vennene man selv ønsker. Min aller beste venn er en gutt, og det hadde blitt helt feil av meg da å nekte han å være venn med henne! Nei, det var det ikke. Hun første ble sammen med han hun var utro med, hun andre sa det til han selv og var ærlig, mens hu tredje veit jeg fint lite om, faktisk! Hadde bestevennen til typa mi vært en kvinne hadde det aldri blitt noe av mitt forhold med han;) Så dårlige erfaringer har jeg med det. Jeg har selv mannlige venner og han har kvinnelige venner, men bestevennene våre er av samme kjønn. Stor forskjell. Eller jeg har en mannlig bestevenn å...men han og kjæresten er samme person Endret 30. desember 2012 av Suss81
Gjest Vampen Skrevet 30. desember 2012 #17 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Min erfaring er at om forholdet er sterkt, så blir det ikke uten videre ødelagt av utenforstående. Regelbrudd fjernet. Tekola, mod. Endret 31. desember 2012 av Tekola
Marsipan Skrevet 30. desember 2012 #18 Skrevet 30. desember 2012 Men ærlig talt! Hvis dere på under en måned har rukket å finne tilbake til hverandre igjen OG tatt det forbi forelskelse og over til krangling, tror jeg kanskje ikke dere har så gode odds for å leve lykkelige alle deres dager... 1
Cristella Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 30. desember 2012 Men ærlig talt! Hvis dere på under en måned har rukket å finne tilbake til hverandre igjen OG tatt det forbi forelskelse og over til krangling, tror jeg kanskje ikke dere har så gode odds for å leve lykkelige alle deres dager... Forelskelsen er ikke over for noen av oss. Han sier han har sterke følelser for meg, men er så usikker på grunn av tidligere erfaringer. Mulig at oddsa er i mot oss, men jeg er like vel villig til å prøve, dum som jeg er. Er utrolig glad i denne mannen, og vi har det, tro det eller ei, utrolig bra sammen!
Gjest Shake-shake Skrevet 30. desember 2012 #20 Skrevet 30. desember 2012 Er venninna interessert i ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå