Cristella Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har bare vært så heldig med romkameraten min her i kollektivet jeg har flyttet inn i! Han er vanvittig kjekk, sjarmerende, smart oooog ryddig! Hvordan skal jeg gå frem for å få denne mannen til å legge merke til meg? Liksom, på en annen måte enn 'romkamerat'? Noen som har vært borti det samme før, kanskje? Føler meg skikkelig fjortiss igjen! Og jammen er det litt deilig, det også! 2
Leifern Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Mist ting på bakken med vilje og bøy deg ned for å plukke det opp, sakte og rolig. Gå lettkledd fra dusjen og inn på rommet ditt, osv. 4
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Kle deg feminint og gjør felles aktiviteter. Endret 5. desember 2012 av Summers 2
AryaUnderfoot Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Tror ikke romkamerat nødvendigvis er en stereotypisk platonisk kategori, liker han deg så liker han deg. Vis dine gode sider! 4
Gjesten Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Bare sørg for å starte samtaler når dere møtes. Nå vet ikke jeg hvor mye av kollektivet dere deler, men det kan ikke skade å gå i kun håndkle fra dusjen :gjeiper: Ellers tror jeg nok du bare bør gjøre som med alle andre du er interessert i: Prat hyggelig, flørt lett 1
Gjest clin cococ Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Vis deg fra dine beste sider.Med andre ord:vis ræva! Det skal ikke så mye mer til for å få en gutt til å bli tiltrukket,hvertfall ikke når dere bor så tett:)
Cristella Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Haha, her er det snakk om tiårets dårligste flørter! Jeg er helt håpløs! Så dette kan bli meget interessant! Men skal gi det et forsøk! Har i alle fall vist meg fra min beste side, og lager frokost i min lille silkemorgenkåpe. Eksen syntes i alle fall den var litt småsexy, så får satse på at det funker denne gangen også! Vi deler alt bortsett fra soverom, så vi sees ganske ofte. I kveld har vi faktisk vært i stua sammen hele kvelden, pratet, spist mat og kost oss! Det kan da ikke være så alt for ille Endret 5. desember 2012 av Cristella 7
Frittfram Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Haha, her er det snakk om tiårets dårligste flørter! Jeg er helt håpløs! Så dette kan bli meget interessant! Men skal gi det et forsøk! Har i alle fall vist meg fra min beste side, og lager frokost i min lille silkemorgenkåpe. Eksen syntes i alle fall den var litt småsexy, så får satse på at det funker denne gangen også! Vi deler alt bortsett fra soverom, så vi sees ganske ofte. I kveld har vi faktisk vært i stua sammen hele kvelden, pratet, spist mat og kost oss! Det kan da ikke være så alt for ille Syns du høres litt smådeilig ut selv jeg, i avslørende silkemorgenkåpe, får litt "ligge i senga hele søndagen"-assosiasjoner.... mmmmh! Men, nå skal jeg slutte å drømme meg bort her, tilbake til tema ... ja, hvor var vi joda, jeg foreslår at du rydder litt ekstra på rommet ditt, tenner røkelse og levende lys, oppvarmet massasjeolje som dufter godt, finner noe gode massasjevideoer på nettet og øver litt på dine favoritter. Hode, nakke, rygg, føtter, legger .... partiet over brystene ....utsiden av lårene .... innsiden ..... hmmmm .... mmmh og så, ja, du har skjønt det - du inviterer ham inn i silkemorgenkåpen din og sier at du trenger et testobjekt til massasjetreningen som du har begynt med. Vær uredd og naturlig, og en smule sensuell. Yeah, you go girl!
Frittfram Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Rett på sak i vertfall Demonstrasjon av interesse, samt å ta aktive steg mot noe som føles godt, gjerne sensuelt - noe av det viktigste innen flørting.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Syns du høres litt smådeilig ut selv jeg, i avslørende silkemorgenkåpe, får litt "ligge i senga hele søndagen"-assosiasjoner.... mmmmh! Men, nå skal jeg slutte å drømme meg bort her, tilbake til tema ... ja, hvor var vi joda, jeg foreslår at du rydder litt ekstra på rommet ditt, tenner røkelse og levende lys, oppvarmet massasjeolje som dufter godt, finner noe gode massasjevideoer på nettet og øver litt på dine favoritter. Hode, nakke, rygg, føtter, legger .... partiet over brystene ....utsiden av lårene .... innsiden ..... hmmmm .... mmmh og så, ja, du har skjønt det - du inviterer ham inn i silkemorgenkåpen din og sier at du trenger et testobjekt til massasjetreningen som du har begynt med. Vær uredd og naturlig, og en smule sensuell. Yeah, you go girl! Uuuh, rett på sak. Jeg ville kanskje bare holdt meg til røkelsen og de gode duftene med det første. Så det dunster god lukt og nytelse ut av rommet ditt. Han kommer garantert til å spøre hva du driver med en dag. Si "Jeg øver på massasjeteknikker på meg selv. Alltid hatt interesse for det. Bare å være prøvedukka mi om du vil det". Fy søren Frittfrem, du fikk frem lysten i meg nå, haha! Ser for meg selv bli massert av en skikkelig kjekkas! Over hele kroppen, på innsiden av lårene, farlig nært brystene. Mmmm.. Må gå å finne dildoen jeg nå, begynte å krible litt der nede Anonym poster: c674654fb157f60dbfe3bd5f155620f6 1
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Fy søren Frittfrem, du fikk frem lysten i meg nå, haha! Ser for meg selv bli massert av en skikkelig kjekkas! Over hele kroppen, på innsiden av lårene, farlig nært brystene. Mmmm.. Må gå å finne dildoen jeg nå, begynte å krible litt der nede Anonym poster: c674654fb157f60dbfe3bd5f155620f6 Kanskje litt direkte det der også:-) Endret 5. desember 2012 av Summers 3
Cristella Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Syns du høres litt smådeilig ut selv jeg, i avslørende silkemorgenkåpe, får litt "ligge i senga hele søndagen"-assosiasjoner.... mmmmh! Men, nå skal jeg slutte å drømme meg bort her, tilbake til tema ... ja, hvor var vi joda, jeg foreslår at du rydder litt ekstra på rommet ditt, tenner røkelse og levende lys, oppvarmet massasjeolje som dufter godt, finner noe gode massasjevideoer på nettet og øver litt på dine favoritter. Hode, nakke, rygg, føtter, legger .... partiet over brystene ....utsiden av lårene .... innsiden ..... hmmmm .... mmmh og så, ja, du har skjønt det - du inviterer ham inn i silkemorgenkåpen din og sier at du trenger et testobjekt til massasjetreningen som du har begynt med. Vær uredd og naturlig, og en smule sensuell. Yeah, you go girl! Haha, jeg hadde dødd av latter om jeg skulle gjort noe sånt! Tror i alle fall jeg bør bli litt bedre kjent med mannen først! Edit; skrivefeil Endret 6. desember 2012 av Cristella
Cristella Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #14 Skrevet 9. desember 2012 Okey, jeg MÅ finne ut mer om denne mannen. Herregud, jeg er helt betatt. Han kom gående i bar overkropp ( ) nå før han skulle legge seg, etter flere timer med bare prating om alt mulig. Jeg kødder ikke når jeg sier at denne fyren er perfekt på alle måter. Han er snill, sexy, ryddig, kan lage mat. Han har søren meg alt, jo!! HJEEELP!!! 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Okey, jeg MÅ finne ut mer om denne mannen. Herregud, jeg er helt betatt. Han kom gående i bar overkropp ( ) Du får begynne å gjøre det samme! Anonym poster: a1c35f1e9a79e79b406f73168e2b476f 1
Cristella Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #16 Skrevet 9. desember 2012 (endret) Du får begynne å gjøre det samme! Anonym poster: a1c35f1e9a79e79b406f73168e2b476f Haha, ble litt "klein" stemning når jeg kom vandrende ut fra soverommet idag tidlig når han hadde besøk av en kompis. De snakket og snakket, og når jeg kom så ble det helt stille og begge smilte og så på meg! One step closer!! Edit; glemte det mest vesentlige, at jeg bare hadde på meg min lille, søte silkemorgenkåpe! Endret 9. desember 2012 av Cristella 1
Marcellus Skrevet 9. desember 2012 #18 Skrevet 9. desember 2012 Hvis det bilde du bruker er av deg selv, og denne kjekke mannen er hetrofil, singel og har noenlunde godt syn, og du i tillegg er lett og omgås, så burde jo naturen gå sin gang vi menn er forøvrig ganske enkle vesner, så vær deg selv, et smil og et hei i gangen er ofte nok..... Det fungerte i allefall for meg når jeg fant min samboer/forlovede som er relativt vakker......(jeg er jo rene Quasimodo i forhold) lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #19 Skrevet 9. desember 2012 Han kom gående i bar overkropp ( ) nå før han skulle legge seg, etter flere timer med bare prating om alt mulig. Da er han garantert klar over hvordan du har det. Du er en moden frukt klar til å bli plukket og det vet han. Er du helt sikker på at du vil bli en av hans mange erobringer? Nå kan jeg selvfølgelig ta feil av ham. Håper det for din skyld. Anonym poster: 28607c37320adcd0bb77fc8df930ff9b
Gjest Katten. Skrevet 9. desember 2012 #20 Skrevet 9. desember 2012 Tror det er på tide at dere har fest + nach. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå