Gå til innhold

1. gangsmamma <3

tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere ble det ja? :plystre:

Ër egentlig ikke noe annet enn det "vanlige" om at hun ALLTID er til stede. Hun skal ALLTID følge med på aaaaalt som skjer, og kommer innom konstant!

I går var det at hun var innom igjen for å "bare" sjekke fargen på fanadrakten Emil bruker som hun strikket til han.

Må jo være identisk farge på vottene hun strikker til han. :vetikke:

Greit nok det altså, men det er som om hun utsetter å gjøre alt på en gang hun skal her bare for å ha en grunn til å stikke innom. Hele fucking tiden!!!! :rasende:

For all del, hun er kanonsnill og så god atte, men hun har virkelig SÅ lite å gjøre at vi må fylle opp hverdagen virker det som.

Isteden for å komme innom si en gang i uken og vise/si/gjøre det hun tenker på så sprer hun det slik at hun kommer innom HVER dag!

De siste 4 dagene har hun kommet innom 2 ganger når Emil har vært midt i leggingen og blitt lys våken av ringeklokken!

Hun har kommet innom ved å bare åpne døren og rope inn mens jeg og Lasse hadde sex på soverommet. Da er det SÅ morro å hive på seg noen klær for å høre etter hva det var. :danse:

Skulle bare høre hvordan Emil hadde sovet om natten må skjønne...

Bah!

Jeg er bare lei :grine:

Og toppen av kransekaken var litt i dag for meg.

Mamma og pappa reiser tilbake til Canada på tirsdagen og blir borte i 3 mnd. Siste dag vi kunne ha sammen for å si hade og prate var i dag. Dermed hadde jeg invitert dem over til en god og lang lunsj. Jeg viste på forhånd at Toril sikkert kom til å komme innom for å levere noen selbuvotter hun har strikket til mamma (julegaver), men avtalen var at mamma skulle komme innom HENNE etter at de var ferdige her hos oss.

Altså håpte jeg at hun skjønte poenget om at jeg kanskje ville være med foreldrene mine en siste dag før avreise alene.

Dermed var ikke hun invitert til lunsj.

Jeg tenkte på forhånd at dersom døren ringte på så skulle jeg ta døren og si at de kommer innom henne senere og gi beskjed om at jeg ønsket å kose meg med de en siste dag før de dro alene.

Etter lunsjen så begynte jeg og pappa å se på selvangivelsen min siden jeg har fått en ganske stor baksmell i år. Midt oppe i alt papirarbeidet ringte det på døren og jeg rakk ikke å reagere før hun var kommet inn. Stod i gangen og pratet med mamma. :dry:

Altså akkurat slik jeg regnet med kom til å skje. :dry:

For all del, Toril er god og så snill altså, men i dag ønsket jeg ikke å måtte dele på foreldrene mine den lille tiden de hadde til å være på besøk til oss.

Jeg og pappa gjorde oss ferdige med selvangivelsen (som viste en ENDA større smell enn jeg trodde!) og Toril satte seg ned i sofaen og pratet og pratet og hadde NULL planer om å dra hjem.

De merket sikkert at jeg var litt kort mot henne, for jeg helt bevist ønsket ikke å prate noe særlig med henne.

Hun dro hjem etter en times tid, og da måtte mamma og pappa også dra.

Mamma bemerket at hun syntes jeg var litt kort mot Toril og lurte på hvorfor. Hun skjønte det når jeg fortalte det, så jeg antar at de andre la merke til det også.

Men for all del, hun sa jo at hun skulle strikke ferdig vottene til Emil i kveld, så da fikk han de i kveld! Altså ENDA en gang hun kommer innom oss!

Gah!!!

Jeg tror jeg blir gal snart! :rasende:

Jeg er faktisk lei av å føle meg overvåket til enhver tid! :frustrert:

Hun kommenterer ingenting og sier ikke noe galt eller slikt, men hun er der HELE TIDEN!

Konstant altså!!!!

Vi kan ikke engang gå til søstra til Lasse å stå å prate ute uten at hun også kommer!

Lasse sier bare at hun har jo ingenting å finne på om dagene, så det er bare slik.

Men JEG er lei....

Må bare finne en god måte å få henne litt på avstand på.

Trist å si det, men det var faktisk litt godt når hun var syk så lenge og ikke kom på besøk på 3 uker :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Trist at svigermor har så lite å finne på at hun renner ned dørstokken hos dere. Hvordan går det nå, har hun begynt å ta hintet? Skjønner at du ville ha mamma og pappa din i fred alene til de sku dra.

Den damen der bør få seg et par hobbyer på dagtid, kanskje..

Håper alt er bra med dere ellers, frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk dagene går unna så det suser gitt :) KG har bestemt seg for at ENTER, altså neste linje ikke skal fungere her inne. Da blir jeg faktisk såpass irritert at jeg ikke gidder å skrive ;) haha! Tragisk sikkert, men bah! Alt greit her, Emil vokser og gror og gleder seg til å begynne å krype :) Håper dere alle har det fint også. Regner med at jeg legger denne dagboken på is, det er ikke noe prioritet eller interesse i grunn... Blir bare så jeg er innom en sjelden gang i blant.

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...