Gå til innhold

Operasjon for å bli lengere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer veldig en operasjon for å bli høyere, men kan ingenting om pris og hvor høy man kan bli. Fant ikk noe veldig konkret svar. Så lurer på om noen kan litt som sånt eller vet om sier der jeg kan lese meg opp? Håper dere skjønte, hehe :-)

Er veldig sugen på å bli høyere nå, selv om det bare er snakk om noen cm. og vil derfor gjerne ha nformasjon om det skjønner du ..

Anonym poster: 0120dca711a874791ba1c009b2efe439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke EN operasjon. Det er at de går inn og knekker beina dine, setter disse i strekk med dingser utenpå så du må skru på jevnlig. Det er en lang prosess og ikke noe gøy.

Lurer på om det bare gjøres prepubertalt, ikke sikker.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke EN operasjon. Det er at de går inn og knekker beina dine, setter disse i strekk med dingser utenpå så du må skru på jevnlig. Det er en lang prosess og ikke noe gøy.

Lurer på om det bare gjøres prepubertalt, ikke sikker.

Nei, prepubertalt er det hormoner. Det er etter puberteten det er aktuelt med operasjon, pga at det er siste utvei.

Skrevet

Ja, ok, sånn det var. :)

Skrevet

Det gjøres prepubertalt også men de forsøker med hormoner først.

Å forlenge bena er ingen spøk, jeg kjenner to barn som har gjort det. Det ene barnet har holdt på i 3 år,- tre år uten å kunne delta i lek og alltid være avhengig av hjelp fra andre. Det andre barnet brukte 10 mnd men da var det kun det ene benet.

Jeg hadde strekt meg langt for å unngå den operasjonen og heller akseptere høyden som den er.

• Liker 1
Skrevet

Hvilken høyde har du iom. At du er misfornøyd?:)

Skrevet

Som andre har skrevet, så er operativ høyderegulering en labg og smertefull prosess. Hvor høy er du, da? Jeg tror ikke det gjøres med mindre man virkelig er kortvokst.

Anonym poster: d43a92cab19f2cb4a521fb18e20d9d9b

Skrevet

Som andre har skrevet, så er operativ høyderegulering en labg og smertefull prosess. Hvor høy er du, da? Jeg tror ikke det gjøres med mindre man virkelig er kortvokst.

Anonym poster: d43a92cab19f2cb4a521fb18e20d9d9b

Joda, det gjøres :) Men ikke her til lands vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...