Gå til innhold

Thailand - FOR mye info der ute...;)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, skriver inn mitt eget lille spørsmål, for jeg finner ikke ut av det på alle andre steder...:/

Vi er 4 voksne og 6 barn som vil til Thailand.

Har funnet flere steder hvor Thailand diskuteres, men jeg er virkelig helt blank her...

Hvilken del er finest - det er sikkert som baken? ;)

Vi vil gjerne leie et hus, være i nærheten av strender, ikke langt til en by/større tettsted, mulighet for ekskursjoner er ønskelig.

Vi ønsker ikke bare å ligge på stranda i 3 uker... ;)

Jeg leter gjerne etter steder selv, men greit å få tips på byer/navngitte steder folk har vært fornøyde med.

Barna er i alderen 5 - 16 år.

http://www.thaiporta...forum/forum.php

På denne portalen her er det delt opp i provinser - noen som vil anbefale en eller flere - det forkorter søkeprosessen noe...:Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hua hin er nok roligst og renest. Vet det er en del norske som leier ut. De har egen guide på nett som er fin å finne folk i.

Skrevet

Høres fint ut - har du link?

Skrevet

Husker ikke. Bare google.

Skrevet

Gå på finn.no eiendom og til leie i utlandet og thailand og sentrale thailand så finner du hus til leie i hua hin og cha am området.

Nå tipper jeg at dere er 2 familier. Sjekk også ut phuket og star tour sine blue village exotic hoteller og ving sine sunwing. Begge er beregnet på familier og ving har mange størrelser på leilighetene sine.

Skrevet

Jepp - 2 familier. ;)

Takk for link og tips!!

Er ute etter et hus i første omgang, tror jeg...

Trenger ikke mange turister rundt oss når vi har hverandre...:)

Skrevet

Koh lanta..... Da er det relativt kort vei med båt (to timer ca) til krabi, ao nang, phiphi, phuket osv..... (Jeg personlig anbefaler ikke phiphi for folk over 25 og med annen agenda enn festing.... :/

Skrevet

Ja, skriver inn mitt eget lille spørsmål, for jeg finner ikke ut av det på alle andre steder...:/

Vi er 4 voksne og 6 barn som vil til Thailand.

Har funnet flere steder hvor Thailand diskuteres, men jeg er virkelig helt blank her...

Hvilken del er finest - det er sikkert som baken? ;)

Vi vil gjerne leie et hus, være i nærheten av strender, ikke langt til en by/større tettsted, mulighet for ekskursjoner er ønskelig.

Vi ønsker ikke bare å ligge på stranda i 3 uker... ;)

Jeg leter gjerne etter steder selv, men greit å få tips på byer/navngitte steder folk har vært fornøyde med.

Barna er i alderen 5 - 16 år.

http://www.thaiporta...forum/forum.php

På denne portalen her er det delt opp i provinser - noen som vil anbefale en eller flere - det forkorter søkeprosessen noe... :Nikke:

Stil samme spørsmålet på asiaforum.no

Der er det mange som kan mye om asia og thailand

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...