AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Er så stiv i kroppen, skulle gjerne ha fått vekk litt stress. Ser de har en pakke som heter WahWah Mermaid på 3,5 t som inkluderer litt forskjellige behandler. Ser for meg at man er helt avspent etter en slik time. Ellers ser jeg at spaet på Paradis kan virke greit? Erfaringer???? Jeg MÅ knas på snart!!! Anonym poster: 299ebbb16bf26b5f353882e2c988715c
LittDiva Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har tatt new wave på wahwah og det var deilig, mermaid er sikkert enda bedre, det er lenger og inkluderer mer. Åååååh, nå fikk jeg lyst på en laang spa ......... Enjoy, uansett hva du velger
Gjest Wahwah bruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Er så stiv i kroppen, skulle gjerne ha fått vekk litt stress. Ser de har en pakke som heter WahWah Mermaid på 3,5 t som inkluderer litt forskjellige behandler. Ser for meg at man er helt avspent etter en slik time. Ellers ser jeg at spaet på Paradis kan virke greit? Erfaringer???? Jeg MÅ knas på snart!!! Anonym poster: 299ebbb16bf26b5f353882e2c988715c Går fast og får massasje på Xhibition en gang i måneden, og de tar i om det er ønskelig, jeg er alltid fornøyd! Men det er ikke alle som tåler å bli "knadd" skikkelig, så det er viktig å gi beskjed at du liker det, Jeg har en tendens til å få fort vondt i ryggen av stress på jobben, går for å forebygge og for å løse opp knuter, og det er de best benyttede kronene jeg bruker i måneden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå