AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Noen som har opplevet de samme plagene. har lenge vært plaget med vondt i magen, rundt navelen og opp mot ribbeina, av og til fått en stikkenede følelse på venstre side omtrent der mage sekken ligger, plaget med mye luft i magen, raper veldig mye, Hat omtrent samme smerter som gallestein, fjernet galleblære i mars i år. Hat en del anfal som ligner på gallestein anfal, vært på ultralyd men ingen steiner funnet i gallegangene el noe, han som tok ultralyd anbefalte lege om og sende meg på ct så har vært der for snart 3 uker siden. Lege skulle ringe for snart 2 uker siden men ingen ringe så må vente 1 uke til for å få noe svar, på grun av at det er jul. Har stort sett vondt hele tiden og blir enda værre etter måltider, får diare samme hva jeg spiser og plagges veldig med sureopptstøtt og brenende følelse i magen. Noen som har noe tips som kan bli kvitt det så er det fint? Noen som har opplevet slike plager før? Blir jo litt bekymret og ikke legen en gang tar meg på alvor. Vært på legevakt et par ganger også med store smerter. Men får kun smerte stillende og får bedskje om å reise hjem. Men smerte stillende fungerer ikke. Fått voltaren av legen men hjelper ikke. Hun mener jeg har gallestein men noen som har opplevet det etter dem har fjernet galleblæra? Har også veldig vondt på høyre side ved navelen vis jeg klemmer der så gjør det så vondt at jeg nesten besvimer, Føler meg rett og slett helt jævelig orker ikke stort, sliten og trøtt hele tiden, kunne sovet i flere dager uten problem tror jeg. Men på grun av smertene i magen er det ikke altid lett og få sove, plages også om natten med halsbran. Vet at jeg har 2 blodkar nøster på lever noen som har opplevet det før og hva dem gjorde med det? Og har noen vært plaget med det eller har dere ikke kjent noe av det. Den ene er vist veldig stor, skal vist ikke være noe farlig i følge lege, men vis den ene ble større måtte dem ta dem, men noen som har hat det? Og hva gjorde dem for å fjerne det? Blir veldig bekymret over smertene i magen, er det på grun av de blodkarnøstene eller er det noe annet liksom. Og når man ikke hører noe fra legen eller. Prøvet og ringe flere ganger før jul men blir bare lovet at legen skal ringe. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Kjett når man hele tiden skal ha vondt og ikke føle seg i form. Så vis noen har hat noe lignende så er jeg evig taknemelig for å høre litt ang det, vis du vil fortelle om det. Om evt hva det kan være. Så man kan slappe av litt. Men får tro legen gir lyd fra seg snart så man får vite 100% sikkert på hva det er. Men lenge til man hører fra lege så, derfor jeg skriver her for kanksje å få roen, å høre litt fra andre med samme plagende Anonym poster: 608a072b8eb9dbd16f81c96554cc7fc4
Gjest LadyAntebellum Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Virker jo som at du har kontakt med legen og har også vært på legevakt. Da er det jo begrenset hvilke råd man kan komme med sånn på et forum Første jeg tenkte var om det kunne være glutenallergi? Uansett, er du ikke fornøyd med oppfølging fra lege ville jeg funnet meg en ny lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå