Gjest redd Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har lagt merke til en liiten klump på høyre siden av halsen. Føler den beveger seg litt når jeg tar på den. Noen som har det samme, eller vet hva det KAN være?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Det kan være en liten fettkul eller betennelse under huden må jo også nevne det stygge kreftordet, så gå til legen og få den sjekka Anonym poster: 720738cd24c3ae7b1fe3b78b4b6b706e
rockarollawoman Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Eventuelt en hoven lymfekjertel. (Bilde.) Mer informasjon om hovne lymfeknuter her.
Gjest gjest17 Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Tipper at det er en hoven lymfekjertel, gå til legen om det ikke går fort over. :-)
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Tipper at det er en hoven lymfekjertel, gå til legen om det ikke går fort over. :-) Har hatt det en uke. Har og vært mye syk i det siste. Forkjølet, vondt i halsen osv.
Gjest Is_te Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Jeg gikk til legen en gang med en slik kul... Viste seg at det var en gigantisk stor underjordisk kvise!! Men det kan nok være en lymfekjertel som flere nevner.
Gjest Lillesiren Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Har hatt det en uke. Har og vært mye syk i det siste. Forkjølet, vondt i halsen osv. Med de symptomene der høres det mest ut som en hoven lymfekjertel. At den er bevegelig er også et positivt tegn:) Har hatt det selv, helt ufarlig:) Likevel, forsvinner den ikke/krymper ikke ila noen uker ville jeg fått en lege til å kjenne på den for sikkerets skyld=)
mariatherese Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Det er et positivt tegn at den er bevegelig. Ingen her bør stille diagnoser, så jeg vil bare anbefale deg å dra til legen. Da får du et mer kvalifisert svar Jeg hadde en kul på halsen da jeg var yngre. Denne var hard, litt vond og viste seg å være en godartet svulst som gikk bort med et par sprøyter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå