Gå til innhold

Sex uten klining

Fremhevede innlegg

Gjest brutal mann
Skrevet

hvem gidder det? Ikke jeg i alle fall!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå'kke. :jolie::fnise:

Anonym poster: ed1180fcb69237f89057025fdf7ef50c

Skrevet

Jeg gidder.

Anonym poster: 7da58c4e674b10839177ae2918c2ca9b

Skrevet

Ikke jeg heller, Brutal mann. Men så er jeg såpass kjedelig og begredelig skudd sammen at sex henger sammen med følelser for meg, og at jeg foretrekker "vanliljesex", og da blir klining viktig.

Anonym poster: 7c6b556348385d8ca01e983d3beeccfa

• Liker 1
Skrevet

Bare om en (eller begge) er forkjøla. Men da kan det jo på et vis være variasjon over det..

Anonym poster: 84b9466b2f77c59dbd57fc552de5ebf4

Skrevet

Mulig hvis partneren er så sørpe forkjøla at det ikke frister å kysse han....

Skrevet

Ehh, er absolutt ikke noe problem for meg!

Gjest brutal mann
Skrevet

Ikke jeg heller, Brutal mann. Men så er jeg såpass kjedelig og begredelig skudd sammen at sex henger sammen med følelser for meg, og at jeg foretrekker "vanliljesex", og da blir klining viktig.

Vi missfoster får holde sammen :trist:

Skrevet

Jeg har hatt oralsex uten klining... Hvis det teller? :klo:

Anonym poster: 50c47a525bfd280259b10de47d4ab02d

Skrevet

Vi missfoster får holde sammen :trist:

Ja! Hos meg har dette ført til at jeg måtte bryte med en ellers flott mann etter en stund med prøving og feiling seksuelt. Han hadde helt ulike preferanser, og ville inkludere masse elementer av bdsm og sånt. Jeg prøvde en stund, men det fungerte ikke for meg, selv om jeg strakk meg langt for å gjøre det han tente på. Han gadd ikke en sånn "kjedelig, prippen frøken som bare ville kline og ha vanlijesex", og jeg på min side følte jeg gikk på akkord med egne grenser og hva jeg var komfortabel med. Like preferanser er viktig, og helt ulike ønsker kan virkelig ødelegge noe som ellers er bra.

Selvtilliten min fikk seg en knekk etter dette, jeg følte jeg ikke var spennende nok i senga, men nå vet jeg at det finnes menn som foretrekker det som meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gidder.. Trenger ikke det mens jeg har sex, men det er litt merkelig å hoppe i det uten å kline først.

Skrevet

Jeg hater å kline under sex. Syntes det er skikkelig turn-off..

(Tar denne som AB siden det er litt sært.. )

Anonym poster: 7e614900f76a7b6c4d340732fe0aab95

• Liker 3
Skrevet

Det funker vel, men er jo litt kjedelig uten da :P

Gjest Lille-pus
Skrevet

Sex uten klining ? :klo:

Uten koseklining og råklining ? :blink:

Funker ikke her heller det :opplyser:

Gjest Blubberella
Skrevet

Skjønner jeg er litt rar siden jeg ikke trenger klining under sex. For meg funker sex minst like bra uten klining.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner jeg er litt rar siden jeg ikke trenger klining under sex. For meg funker sex minst like bra uten klining.

Trodde ikke jeg var rar før jeg så denne tråden, men jeg kan definitivt ha sex uten klining.

Faktisk holder det å skape skikkelig spenning mellom oss først, så kan jeg bare gå bort i fanget hans, dra ned buksa og sette meg på staken.. Så kan vi kysse litt underveis, men absolutt ikke nødvendig i første omgang.

Ikke visste jeg at jeg da var enten rar, ufølsom, eller hva.. :sjenert:

Anonym poster: 6d6d6879efc89fb0394ed8fbe25f36d9

• Liker 3
Skrevet

Funker minst like bra uten for meg! Og jeg befinner meg stadig i situasjoner hvor det ville stoppet hele flyten hvis jeg "må" kline.

• Liker 2
Skrevet

Sex skal være nært og intimt, må kline maaasse før, under og etter...og ellers... Elsker å kline :rodmer:

Anonym poster: c4401bbcdcd3b84eb8a8269931a5253d

Gjest Blubberella
Skrevet

Klining egner seg jo stort sett best i misjonærstilling, så hvis man bruker mye tid på andre stillinger blir klining fort mer trøblete og distraherende enn intimt og romantisk. Jeg kliner heller utenom sex.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...