Gå til innhold

Flere menn som ikke liker blow-job?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste mannen som ikke syns blow-job gir meg noen verdens ting? Det er så mye fokus på det og har intrykk av at "alle" liker det bedre enn vanlig samleie. Jeg får heller ingenting ut av samleie med kondom, kanskje jeg bare har lav følsomhet? Alt fungerer ellers som det skal og jeg har fått svært mye skryt for mine prestasjoner her og der.

Anonym poster: d5745d65d6d7f52bb077a2ea1a9a415d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du noe ut av å fingre/slikke en kvinne?

Anonym poster: fb1fc7ed62c65419731c8f0384607ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så godt å høre at det finnes menn som ikke liker det! Jeg er jente selv, og HATER å gi, synes det er skikkelig ekkelt. Har sluppet glatt unna i forholdet jeg er i nå, men er jo redd for at i mitt neste forhold "må" jeg gjøre det. Jada, jeg vet at jeg ikke "må" noe som helst, men vil jo ikke miste mannfolka heller da for at jeg ikke kan gi de noe de "sårt" trenger!

Jeg synes som om det virker på alle gutter/menn at BJ´s faktisk er bedre enn selve sexen, og da blir jeg litt stressa.. Hører overalt at menn sier at BJ´s er det beste de kan få osv..

Anonym poster: 211c7fac5d40a2ef713439fb399200ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du noe ut av å fingre/slikke en kvinne?

Anonym poster: fb1fc7ed62c65419731c8f0384607ac5

Ja! Men når jeg mottar så syns jeg at uansett hvor mye kvinnen arbeider så kunne jeg ikke skilt mellom følelsen jeg har da og følelsen av å bare dyppe penis i varmt vann, eventuelt slapp runking under vann (om det er deep-throat). Det kjeder meg rett og slett.

Anonym poster: d5745d65d6d7f52bb077a2ea1a9a415d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men når jeg mottar så syns jeg at uansett hvor mye kvinnen arbeider så kunne jeg ikke skilt mellom følelsen jeg har da og følelsen av å bare dyppe penis i varmt vann, eventuelt slapp runking under vann (om det er deep-throat). Det kjeder meg rett og slett.

Anonym poster: d5745d65d6d7f52bb077a2ea1a9a415d

Kan det være fordi du ikke blir tent når hun ikke blir tilfredsstilt?

Anonym poster: fb1fc7ed62c65419731c8f0384607ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være fordi du ikke blir tent når hun ikke blir tilfredsstilt?

Anonym poster: fb1fc7ed62c65419731c8f0384607ac5

Muligens, men det virker fysisk og ikke psykisk. Jeg syns også det er noe kjedelig å bli ridd (som vel er en stilling som gir mannen mindre følelse?) selvom det er en stilling der mange kvinner trives svært godt.

Anonym poster: d5745d65d6d7f52bb077a2ea1a9a415d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal mann

Åh så godt å høre at det finnes menn som ikke liker det! Jeg er jente selv, og HATER å gi, synes det er skikkelig ekkelt. Har sluppet glatt unna i forholdet jeg er i nå, men er jo redd for at i mitt neste forhold "må" jeg gjøre det. Jada, jeg vet at jeg ikke "må" noe som helst, men vil jo ikke miste mannfolka heller da for at jeg ikke kan gi de noe de "sårt" trenger!

Jeg synes som om det virker på alle gutter/menn at BJ´s faktisk er bedre enn selve sexen, og da blir jeg litt stressa.. Hører overalt at menn sier at BJ´s er det beste de kan få osv..

Anonym poster: 211c7fac5d40a2ef713439fb399200ab

Si dette til din nåværende og du er i nytt forhold før du vet ordet av det...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er blowjobs på samme nivå som massasje, men fåretrekker massasje 9 av 10 ganger. Grunnen er at jeg skjelden kommer av blowjobs, de må vertfall vare i en time og jeg må som oftest hjelpe til ellers blir ikke det hardhendt nok, kjipt mtp. blowjobs men flott mtp. penetrasjon. Om jeg hadde en dame som ikke ville gi blowjobs så hadde det vært 0 problem for meg, jeg hadde ennå sleiket henne hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann liker det ikke, jeg savner å gi......

Anonym poster: e117035c0d6eeca7f8e22e2e78703a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært med en som misliker det, men oppfatter det som relativt vanlig å ikke like det så godt. Kjæresten min syns det er "helt greit". Han klarer ikke komme av det, eller han har vel gjort det en gang. Kunne kanskje ønske han likte det litt mer, for jeg får en følelse av å være flink og god seksuelt.

Syns det er fint å gjøre som forspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann vil helst ikke bli sugd eller små runka like før samleiet fordi han vil det skal vare lenger og han klarer ikke holde igjen.

Anonym poster: 608666ce23c6b323f4e7da89a9885465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg får angst av suging. Med angst mener jeg bokstavelig talt at jeg ligger der i frykt for at hun skal bite til plutselig. Ikke komme borti med tennene men faktisk bite til, hardt. Selve sugingen får jeg heller ingenting ut av, jeg ligger bare og venter på at hun skal gå lei og vi kan finne på noe annet i stedet. Riding er koselig, som i det gir meg ikke stort i underlivet, men det er deilig å se henne nyte og å se henne ta kontroll og bestemme selv. Jeg foretrekker misjonær når det gjelder rent samleie. Jeg liker for øvrig helt vanvittig godt å gå ned på henne derimot.

Så... Vi er alle forskjellige.

Anonym poster: ec28dd148b9620adce3944bac3a0da23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt sugd så jeg kan vel egentlig si noe om jeg liker det eller ikke. Det er mange ting jeg innenfor seksuelle aktiviteter jeg kunne tenkt meg til å prøve, men å bli sugd er ikke en av dem jeg tenker på.

Anonym poster: b293f8dbb953a1cc99c2489ab3a14c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amazing Cunt Wig

Jeg kan ikke leve uten oralsex, så for meg hadde det vært kroken på døra for forholdet om hun aldri ville gi/motta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det som en utfordring og prøvd å få deg til å komme, det er jo såå mange ting du kan gjøre når du gir en blowjob! Jeg bruker mye tunge, strammer til, varierer tempo og dybde, utnytter de følsomme punktene, bruker spytt og litt hender. Jeg elsker å suge pikk, og kan gjerne holde på en stund. Er faktisk en stor nytelse for meg selv, og lever meg voldsomt inn i det. Var nær til å få orgasme av kåthet mens jeg gav en blowjob engang - er det normalt? Kanskje du bare ikke har fått en skikkelig blowjob ennå?

Anonym poster: de3e119333a2c5890d9f2238b59e42b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Men når jeg mottar så syns jeg at uansett hvor mye kvinnen arbeider så kunne jeg ikke skilt mellom følelsen jeg har da og følelsen av å bare dyppe penis i varmt vann, eventuelt slapp runking under vann (om det er deep-throat). Det kjeder meg rett og slett.

Anonym poster: d5745d65d6d7f52bb077a2ea1a9a415d

Noen er bedre enn andre på blokkfløyte.

Endret av Sommee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så godt å høre at det finnes menn som ikke liker det! Jeg er jente selv, og HATER å gi, synes det er skikkelig ekkelt. Har sluppet glatt unna i forholdet jeg er i nå, men er jo redd for at i mitt neste forhold "må" jeg gjøre det. Jada, jeg vet at jeg ikke "må" noe som helst, men vil jo ikke miste mannfolka heller da for at jeg ikke kan gi de noe de "sårt" trenger!

Jeg synes som om det virker på alle gutter/menn at BJ´s faktisk er bedre enn selve sexen, og da blir jeg litt stressa.. Hører overalt at menn sier at BJ´s er det beste de kan få osv..

Anonym poster: 211c7fac5d40a2ef713439fb399200ab

Hvis han ikke vil være sammen med deg fordi du ikke liker å gi BJ, så er han ikke noe verdt å ta vare på.

Anonym poster: 1b1721fdfaeab4b412c97eab19a1ecb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...