Gjest gira97 Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 har sterk sosial angst og skal snart i barnedåp. Takler det ikke.. Tenker å kun gå i kirka også reise hjem etterpå. Sette meg langt bak i kirka. Er det akseptabelt ?? droppe middag og kaffe.
Gjest Yellow Taxi Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Du risikerer at folk ikke får med seg at du var der i det hele tatt. Og selvom de gjør det kan de bli sure uansett (kommer ann på personene selvfølgelig). Jeg hadde droppet å dra i det hele tatt.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Det er sånn jeg har fått med meg hver eneste dåp, bryllup og begravelse de siste fem årene. Aldri noen som har reagert nevneverdig.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Vi har en i slekta som er veldig plaga av ADHD, ikke helt det samme selvfølgelig - men tror kanskje måten han og vi i familien håndterer det på kan sammenliknes likevel? Han har sagt fra at store familiesammenkomster hvor han både må sitte stille lenge og det blir forferdelig mange inntrykk er ren tortur for ham. Sånn er det bare, og det er ingen som gjør noen stor sak utav det. Familie og slekt prøver å tilrettelegge så godt vi kan. Om han kommer i kirka og sitter bakerst så blir vi veldig glade for at han deltok i begivenheten på en måte som funker for ham. Det jeg vil fram til er vel kanskje at det kan være en god ide å snakke med dåpsbarnets foreldre på forhånd? Ev. få noen du stoler på til å gjøre det for deg om det er vanskelig å ta kontakt selv? Anonym poster: 45556ee07766071261cf590ef3bfe66d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå