AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #21 Skrevet 30. desember 2012 Jeg synes ikke du skal prøve å imponere han med selve date, men heller prøve å få vist noen av dine positive sider som han kan bli tiltrukket av. Siden du allerede har gitt han muligheten, og han ikke griper den, synes jeg du skulle prøvd å invitere han med på noe casual.. at det ikke blir en date på en måte. Virker som om han ikke er helt "på", og dermed må du mykne det hele ned for å få han til å bli mer på. Hvor kjenner du han fra? Hva snakker dere om når dere smalltalker? Hva tenker du er mest casual da? Vi er begge veldig aktive mennesker så jeg har mest lyst å finne på noe vi kan gjøre sånn i tilfelle stemningen ikke er super så har vi ihvertfall noe å "lene oss til" på en måte. Jeg kjenner ham bare fra tilfedige møter på treningssenteret og i matbutikken.. Hehe. Vi snakker om alt fra trening og kosthold til spillkveld med gutta og julegaver. Hvis det er snø, så kan dere ake, lage snømenn, dra på skitur med kakao i sekken osv. Hvis det ikke er snø/ikke vil ut i snøen: ta en øl, dra på kino, bowling, finne en klatrevegg, dra på museum (naturhistorisk, teknisk, osv. hvor man kan se på gamle ting og trykke på knapper, eller kanskje det finnes et skikkelig sært museum der du bor?), dra på skytebane, dra til en reptilpark, stå på skøyter (hvis det er kaldt nok), dra på kafe (da kan dere bli litt kjent, men det varer ikke så lenge at det blir en laaang middag å pines gjennom hvis stemningen er laber)... Kanskje du har en interesse som du kan dele med han? Finn noe du liker, og så sender du han en sms med forslag, feks: "Hei. Vi snakket om å finne på noe snart. Hva sier du til å [sett inn aktivitet] på [sett inn forslag til dag]?" Her var det mange gode forslag! Takk! Jeg tenkte faktisk på det igår kveld før jeg sovna, og kom på noen alternativer som kunne vært kjekke - tur over Vidden (Ulriken til Fløyen), Lasergames, skøyter innendørs, eller skytebane. Ville dere luftet alle alternativene og fått ham til å velge, eller ville dere bare valgt en aktivitet selv? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva som høres kjekkest ut, og jeg vil ikke at det skal virke som en date både fordi han er ikke så "på", som Nettinett sier, og fordi det egentlig bare er det at jeg vil bli kjent med ham og en date blir plutselig så mye press på. Anonym poster: 94360e37a6dd1c77374d6771fb291fa4
Gjest Bud Skrevet 30. desember 2012 #22 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor skulle han det, han sa han skulle tenke på noe vi kunne finne på og jeg sa han skulle si ifra når han hadde gjort det. Ballen er ihverfall ikke hos meg. (?) Anonym poster: 94360e37a6dd1c77374d6771fb291fa4 Kanskje han ikke har tenkt så nøye over det? Kanskje du skal ta kontakt og bli ferdig med det..?
Nettinettet Skrevet 30. desember 2012 #23 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Siden dere ikke kjenner hverandre fra før (annet enn skravling på trening og butikk) ville jeg prøvd å få til et første møte sammen med noen som kjenner deg og som er glad i deg. De vil da fortelle gode ting om deg og det at en person blir likt av andre har faktisk stor betydning når det kommer til våre følelser for en eventuelt ny partner. Det første møte mellom dere må handle om å bli bedre kjent og ikke om dere passer sammen som kjærester. Det er ikke noe du og dine venner gjør som du kan invitere han og noen av vennene hans med på? Bowling eller noe? Hva jobber han med, hvor gammel er han? Trenger noen flere detaljer for å finne ut hvordan du kan imponere han kjenner jeg Endret 30. desember 2012 av Nettinettet
Ferny Skrevet 30. desember 2012 #24 Skrevet 30. desember 2012 En tur over vidden tar fort noen timer. Jeg ville evt. bare foreslått en tur til Fløyen. Der kan man jo spandere på seg en is/vaffel/brus/kakao eller annet på toppen, om man vil sette seg ned liksom. Jeg hadde en "første date" der med en sprek og flott gutt. Det var utrolig hyggelig! Og vi ble så og si kjærester etter hvert - helt til jeg fikk kalde føtter og trakk meg unna. Men ingenting å utsette på daten!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #25 Skrevet 30. desember 2012 Siden dere ikke kjenner hverandre fra før (annet enn skravling på trening og butikk) ville jeg prøvd å få til et første møte sammen med noen som kjenner deg og som er glad i deg. De vil da fortelle gode ting om deg og det at en person blir likt av andre har faktisk stor betydning når det kommer til våre følelser for en eventuelt ny partner. Det første møte mellom dere må handle om å bli bedre kjent og ikke om dere passer sammen som kjærester. Det er ikke noe du og dine venner gjør som du kan invitere han og noen av vennene hans med på? Bowling eller noe? Hva jobber han med, hvor gammel er han? Trenger noen flere detaljer for å finne ut hvordan du kan imponere han kjenner jeg Nå har jeg jo allerede spurt om vi skal finne på noe, og det lå på en måte i kortene at det kun var oss to. Er det ikke litt rart om jeg plutselig spør om vi skal møtes flere? Vi er begge i begynnelsen av 20årene og begge studerer En tur over vidden tar fort noen timer. Jeg ville evt. bare foreslått en tur til Fløyen. Der kan man jo spandere på seg en is/vaffel/brus/kakao eller annet på toppen, om man vil sette seg ned liksom. Jeg hadde en "første date" der med en sprek og flott gutt. Det var utrolig hyggelig! Og vi ble så og si kjærester etter hvert - helt til jeg fikk kalde føtter og trakk meg unna. Men ingenting å utsette på daten! Hehe ja tenkte at vidden kanskje kunne bli litt heftig. Tenkte på "bare" fløyen selv,men har gjort det så mange ganger med ulike gutter før, så jeg vet ikke. Er absolutt kjekt, altså! Anonym poster: 94360e37a6dd1c77374d6771fb291fa4
Nettinettet Skrevet 30. desember 2012 #26 Skrevet 30. desember 2012 Nå har jeg jo allerede spurt om vi skal finne på noe, og det lå på en måte i kortene at det kun var oss to. Er det ikke litt rart om jeg plutselig spør om vi skal møtes flere? Vi er begge i begynnelsen av 20årene og begge studerer Anonym poster: 94360e37a6dd1c77374d6771fb291fa4 Men siden han tvilte sånn så tenkte jeg at han kanskje hadde lyst til å finne på noe med flere.. at date ble litt mye.. men hør om han vil ta en tur med deg du.. søndagstur til fløyen er bra
Gjest pålogget Skrevet 30. desember 2012 #27 Skrevet 30. desember 2012 ta han med ut på pils. lur han hjem, pirr han og kast han ut på dør. play the fucking game. look sweet and sexy, play dirty
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå