Amable Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Etter hva jeg har forstått, tenner du ikke på det motsatte kjønn. Jeg vil vel heller aldri få vite om du tenner like lite på det motsatte kjønn som jeg på samme kjønn. Men én ting jeg lurer veldig på. Ja, jeg er nysgjerrig. Hvordan er det å dusje sammen med personer av samme kjønn? I fellesområder som treningssenter, basseng etc. Ser du på? Blir du tent?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 lesbisk, nei det har aldri skjedd. jeg blir aldri kåt på noen før jeg er forelsket, og i det ene tilfellet jeg havnet i en fellesdusj så jeg ikke på henne. det var vanskelig, men såpass respekt har jeg for en partner. jeg kan til tider se på kroppene i fellesdusjene, men da er det på de jeg blir missunnelig på for jeg ønsker å se sånn ut selv. mitt kvinnelige forbilde og hva jeg tiltrekkes av er vidt forskjellige, ene er små jenter 150cm/45kg, muskuløse, full behåring(hele bryn, armhuledusker ++)sint/bysk fremtreden, mørkeblond/lysebrunt hår og null sminke(ikke så maskulin som det høres ut som ), andre typen store jenter 170cm/110kg, feminin bekledning, lett formedre bryn, rødt hår, massiv rumpe og snill som et lam personlighet. det klin umulig for meg å bli tiltrukket av den typen, eller enkelte med de trekkene jeg jeg selv har eller ønsker. begge beskrivelsene er ca beskrivelser, jeg har godt med slingringsmonn Anonym poster: 0f9c6acb4e5657abcb05e6aa4be0b6d2
HeadsVsTails Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Det er ikke sånn at alle lesber tenner på alle andre jenter altså... Blir du som hetero tent på alle jentene som går forbi deg? Bare fordi vi tenner på samme kjønn betyr det ikke at vi er rare. Nei, jeg tenner ikke på alle jentene i dusjen. Ja, det hender jeg ser, men da er det stort sett fordi jeg tenker "åh, hun hadde fine armer/legger/pupper/hva faen, skulle ønske jeg hadde det." Det er akkurat som heteroene, men kjønnet er annerledes. That's it. Gleder meg til den dagen legning ikke lenger er et tema. Dere må for all del spørre, heller det enn drittslenging pga uvitenhet. 6
Gjest SpaceBaby Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Jeg har også et spørsmål: Blir dere kåte av å se dere selv i speilet? 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Jeg har også et spørsmål: Blir dere kåte av å se dere selv i speilet? Det er autofili, ikke homofili. Anonym poster: 3bb66df027fd6ee11f614fa2f19bd2ef 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #6 Skrevet 31. desember 2012 Blir ikke tent av andre jenter i dusjen, og ser jeg så er det på samme måte som heterojenter i dusjer ser på hverandre. Tenner selvfølgelig heller ikke av å se meg i speilet. Anonym poster: 5d374990cc2202d69df068182477e80a
Amable Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2012 (endret) For det første HÆÆ?! Mine svar med tykk tekst. Det er ikke sånn at alle lesber tenner på alle andre jenter altså... Blir du som hetero tent på alle jentene som går forbi deg? Bare fordi vi tenner på samme kjønn betyr det ikke at vi er rare. For det andre har jeg aldri hintet eller nevnt at homofile er rare. Jeg har aldri hintet eller nevnt at du tenner på alle i dusjen. "Ser du på? Blir du tent?" Det var 2 av mine spørsmål. Nei, jeg tenner ikke på alle jentene i dusjen. Ja, det hender jeg ser, men da er det stort sett fordi jeg tenker "åh, hun hadde fine armer/legger/pupper/hva faen, skulle ønske jeg hadde det." Igjen, jeg har heller ikke nevnt at du tenner på alle jentene i dusjen. Ikke tror jeg det heller. Det var et generelt spørsmål om du blir tent. Jeg skjønner nå at jeg kanskje burde formulert meg bedre. Andre setning gir meg svar på hva du som homofil tenker, og svar på spørsmålene mine. Det er akkurat som heteroene, men kjønnet er annerledes. That's it. Gleder meg til den dagen legning ikke lenger er et tema. Dere må for all del spørre, heller det enn drittslenging pga uvitenhet. Om legning alltid vil være et tema eller ikke, kan jeg ikke svare på. Men så lenge vi har forskjellig legning vil det alltid være nysgjerrighet rundt det. Nysgjerrighet er ikke ensbetydende med drittslenging. Jeg har aldri kastet dritt om andres legning. Jeg er bare nysgjerrig og stiller derfor spørsmål. På samme måte som at jeg ville blitt tent(kanskje ikke direkte tent) av jenter som kler seg sexy, ville jeg som hetero garantert sett på jentene i dusjen(dersom jeg fikk komme inn i jentegarderoben). Og jeg ville helt sikkert blitt tent - men ikke nødvendigvis med ereksjon. Jeg tror de fleste gutter og menn kunne tenke seg å dusje i en jentegarderobe. Derfor vil min nysgjerrighet vite om du som homofil tenner på samme måten. Det må jo være en drøm å dusje sammen med kjønnet du tenner på, tenker jeg. Men er det nå slik? Det er derfor jeg spør. Endret 31. desember 2012 av Amable 1
Thought-Fox Skrevet 31. desember 2012 #8 Skrevet 31. desember 2012 (endret) Ser du på? Nei. Jeg synes det er veldig ubehagelig når andre glor på meg, og dessuten hater jeg å være i fellesgarderober, så jeg holder øynene mine for meg selv og sørger for å bli fort ferdig. Blir du tent? Nei, overhodet ikke. Endret 31. desember 2012 av Thought-Fox
HeadsVsTails Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 For det første HÆÆ?! Mine svar med tykk tekst. Og jeg har heller aldri sagt at du synes homofile er rare osv. Det var en generell uttalelse fra meg. Kanskje dårlig formulert No harm... Og jeg er klar over at ikke alle slenger dritt, men det er en del av det å være homofil. Dessverre er det altfor mange umodne gutter der ute, noe jeg har erfart selv. Så ikke noe negativt om deg altså! Dette med å dusje med samme kjønn blir helt annerledes hvis man er homofil. Ikke fordi man nødvendigvis ser på kroppene til de andre, men fordi vi har alltid dusjet sammen. Å sette en heteromann i en dusj full av jenter blir derfor noe helt annet. Det er noe han ikke er vant til, mens vi jenter er vant til å se andre jenter i dusjen, homofil eller ei. Samtidig kommer det helt an på personen, humør, sinnstilstand osv. Jeg tror ikke jeg hadde blitt tent på noen i dusjen hvis jeg hadde hatt kjæreste. Men ja, av og til er man veldig lysten på sex (som singel) og da er det lett å bli tent. Sånn er det jo for alle.
HeadsVsTails Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har også et spørsmål: Blir dere kåte av å se dere selv i speilet? NEI! :D
Amable Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 1. januar 2013 Dette med å dusje med samme kjønn blir helt annerledes hvis man er homofil. Ikke fordi man nødvendigvis ser på kroppene til de andre, men fordi vi har alltid dusjet sammen. Ok, takk for svar! Det var bare det jeg ville vite, selv om jeg kanskje overanalyserte dette en del.
Chiyo Skrevet 1. januar 2013 #13 Skrevet 1. januar 2013 Jeg tenker ikke på de jentene jeg ser i offentlige dusjer. Det er så normalt for meg å se nakne jenter. Det skal litt mer enn å se en annen av samme kjønn dusje for at jeg blir tent.
Gjest Evans Skrevet 2. januar 2013 #14 Skrevet 2. januar 2013 Fellesdusj er fellesdusj, fyker nakne og svette kropper hit og dit, en pupp her og en rompe der. Ikke noe å bli tent av spør du meg. Og som andre nevner har vi dusjet sammen siden barneskolen, så man er vant til denne settingen. For meg er ikke dette en setting som jeg blir tent av, og slik tror jeg de fleste lesbiske har det. Så tror heterofile jenter kan ta det helt med ro, jeg (om noen er bekymret vel og merke) Altså: Tenker ikke på de andre jentene i dusjen/garderoben på en seksuell måte.
Eleutheria Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Bifil jente her. Blir overhodet ikke tent av å se på andre kvinnfolk i fellesdusjer. Først og fremst fordi jeg har en ganske snever oppfatning av hva slags kvinner jeg liker, og de kvinnene ser jeg sjelden i fellesdusjer, men også fordi jeg stort sett ikke kan finne en kvinne sexy bare ved å se på henne. En kvinne er sexy kun når hun oppfører seg sexy, eller når jeg er dypt forelsket. Si jeg hadde sett 100 kvinner i en fellesdusj: Av de 100 hadde jeg kanskje sett to ganger på to-tre stykker, mens det kanskje er flere av dem jeg fint kunne blitt skamkåt på hvis de hadde prøvd seg på meg. Selvtillit og det at en person oppfører seg som om hun/han har lyst på meg er det som tenner meg desidert mest ... Og la meg bare si det sånn; jeg har enda til gode å bli sjekket opp av en dame i en fellesdusj de fleste som er der er tross alt heterofile, og det er ikke en særlig populær sjekkearena.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå