Gå til innhold

Mensen - slim klump..

Fremhevede innlegg

Skrevet

æsj, sorry ekkel overskrift. Men jeg fikk mensen i dag, og da jeg var på do så hang det en veeeldig lang slimklump med mye blod. Jeg måtte ta papir for å dra den ut. Og den hang veeeldig godt:p haha uff. ekkelt. Jeg spontanaabortete for 3 uker siden. Og lurer på om det har noe å si? kan ikke huske å hatt sånn mensen før :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ganske så normalt ut, spontanabort eller ikke.

Anonym poster: 456614b38023133ad934e43c9e700f53

• Liker 3
Skrevet

Om du har kraftig menstruasjonsblødninger er det nok ganske normalt. Da jeg ikke gikk på p-piller var det ikke et uvanlig fenomen hos meg.

Skrevet

Jepp, som fågel sier er det normalt. Ved kraftige blødninger kan det komme koagulert blod (geleaktige blodklumper eller tråder). Det kan også komme slim fra livmor/livmorhals som blander seg med mensblodet.

Anonym poster: 456614b38023133ad934e43c9e700f53

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det sånn, men jeg blør ganske lite (går på p pille) så jeg tror at siden det ikke renner mye så samler det seg i skjeden og erlitt "klumpete" ?

Skrevet

okei, tuusen takk for svar:D

Noen som vet hvor tid jeg kan begynne å bruke OB? Jeg spontanabortete for 3 uker siden. Er det trygt å bruke det nå?Lei av bind.

Skrevet

okei, tuusen takk for svar:D

Noen som vet hvor tid jeg kan begynne å bruke OB? Jeg spontanabortete for 3 uker siden. Er det trygt å bruke det nå?Lei av bind.

?

Skrevet

Jeg hadde ventet til nesten mensen med å bruke tampong om jeg var deg, for å ikke få en infeksjon nå da faren er større nå.

Anonym poster: 2835138b5541530a8d6a41e875f151fc

Skrevet

Jeg hadde ventet til nesten mensen med å bruke tampong om jeg var deg, for å ikke få en infeksjon nå da faren er større nå.

Anonym poster: 2835138b5541530a8d6a41e875f151fc

Jeg brukte ob i 6 timer i går. Byttet 2 ganger. Orket ikke bind på nyttårsaften. Uff. Det var sikkert veldig dumt. Men det er jo 4 uker siden spontanaborten? Og har jo fått vanlig mensen?

Skrevet

Jeg har kraftige blødninger så slike blodklumper er dessverre ganske vanlig hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...