Avalon Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Noen som vil dele sin oppskrift på kylingsuppe? Gjerne også hvordan dere lager kraften, og veldig gjerne en oppskrift som ikke innholder tomater/ hvor tomat kan sløyfes. Venter i spenning =D
Berentsens Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 1 terning med buljong 4 kyllingfileter, kuttes i biter og kokes sammen med buljong i 10 min ca. Dette tilsettes i gryta etter at kylling har kokt i 10 min. 1 stor løk (kuttes i små biter) 3-4 fedd hvitløk (kuttes i små biter) 1 paprika (rød, grønn eller gul) 1 vårløk (kuttes i små biter) Chili (krydder eller fersk - kuttes i små bitter) Litt paprikapulver tilsettes. Kan tilsette litt crème fraiche for å gi suppen en litt mildere smak.
Gjest Funky Punk Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 http://www.masterchef.com.au/recipes/chicken-and-vegetable-pho-with-quick-chicken-wing-stock.htm Denne har jeg pleid å lage Har da også hatt oppi revet kyllingkjøtt
Avalon Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2012 Hvordan er det å koke kylling, den skal vel ikke koke for lenge? Skal man f.eks koke kyllingen, så grønnsaker og ha kyllingen oppi igjen? eller? Trenger alle tips jeg kan få =) Kan man fryse kyllingsuppe?
Gjest Funky Punk Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Kommer an på Bruker du kyllingfilet så kan du skjære den i småbiter, steke de og så ha de i når suppa er ferdig Eller du kan koke fileten og så rive den med gafler om du vil ha den konsistensen på kyllingen Bruker du hel kylling så kan de kokes og stekes alt ettersom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå