dobri123 Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Heihei! Har et lite problem, skal gå til legen om det ikke gir seg. Men fint om noen kan har noe ide om hva det kan være. Sist uke lå jeg med konstant hodepine, og feber. Ble bedre etter 3-4 dager. Men nå er det på'n igjen her! Hodepine, vond hals med mye hoste og smerter under brystet. Det er like under brystet, og kommer gjerne når jeg hoster og røyker. Kom også når jeg drakk, men det var først nå for ett par minutter siden. Tar smertestillende, men det hjelper ikke stort eller lenge.
dobri123 Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2012 Er forresten en form for stikking, som også kan minne om intens kløe (innvendig)
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Det kan være mye forskjellig, hoster du mye kan det gi muskelsmerter fordi du anstrenger de musklene du hoster med. Det kan også være at du har en lungebetennelse, det er ikke uvanlig hos røykere som får en infeksjon. Lungene dine er kronisk irriterte når du røyker, og da er de veldig mottakelige for en infeksjon. Det beste rådet for å bli kvitt smerten (og hosten og forkjølelsen) er å stumpe røyken. Anonym poster: b94ee4036703cd08be2bf670f614e657
dobri123 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2012 Er mye mindre røyk her nå, andpusten bare av å gå ut døren så holder senga. Men stikking er ikke blitt noe bedre i dag, kommer når jeg drikker, ligger på magen eller ryggen(mest ryggen) og ofte sånn helt plutselig. Nettopp hengt opp vaska, og bare av det lille er jeg helt andpusten og smertene mye verre. Igår kveld fikk jeg problemer med pusten (ble vanskeligere og tyngre å puste) men det er blitt bedre i dag. Sambo er også syk, men har ikke det her.. Han er også ikke-røyker.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Magesår kanskje? Anonym poster: c181365ecdf4de86c570e5dd6520eb49
dobri123 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2012 Hmm.. Får bare se om det blir bedre. Blir det ikke bedre iløpet av dagen tar jeg turen på legevakten i kveld, ellers venter jeg til legen åpner igjen. Uansett greit å få sjekket det, bare fint å høre om noen visste om hva det kunne være
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå