Gå til innhold

God isskrape


Gjest Naria

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en god isskrape til å skrape is av vinduene på bilen. Den jeg har nå er håpløs og regner med det er kvalitetsforskjeller på slike ting som med alt annet.

Noen som har tips? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte ei rådyr og lekker på Statoilen, men den er elendig. Så ja, det er forskjell! Du kan like godt se på Europris om de har noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at de jeg kjøper alltid er dårlige mens de jeg har fått gratis (firkanter med reklame på) er mye bedre! Men skulle gjerne hatt en bedre selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clas Ohlson. Skrape med kost. Har holdt i mange år.

De firkanta med reklame er egentlig best. Men jeg har stor bil, så når ikke frontvinduet uten langt skaft. I tillegg er kosten grei å ha i bilen når det er snø+is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skrape med kost. Bruker kun kosten på den. Har også en fin en med skaft, med behagelig håndtak med skumgummi (eller lignende) på, som gjør at man ikke fryser fingrene av seg. Men den er elendig. Det som fungerer er gode ullvotter og plastikkplate-skrape. Du finner dem ofte i dagligvarebutikker, med butikkens logo på. Du kan jo spørre i butikken også, jeg har hatt fra både kiwi og rema 1000, så regner med at det er vanlig at de har slike gratisprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...