Gå til innhold

Han kunne jeg pult, ikke han...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg unormal? Skal på et stort arrangement med masse folk, og satt og så gjennom gjestelista på facebook. Vurderte alle mennene. Han kunne jeg pult, ikke han osv.

Anonym poster: 333d97702f231abeb38cb7a8b67b7295

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_drømmer4livet
Skrevet

Er jeg unormal? Skal på et stort arrangement med masse folk, og satt og så gjennom gjestelista på facebook. Vurderte alle mennene. Han kunne jeg pult, ikke han osv.

i din verden er det kanskje normalt.

• Liker 3
Skrevet

Nå tenker jeg ikke akkurat slik at "hun kunne jeg pult osv.", men hender ofte at jeg ser igjennom gjestelisten og tenker "hun var digg, tja kanskje, næh..." Ofte hender det at personer jeg synes var digg ut i fra bildet bare er helt passe, mens jenter jeg har avskrevet er hotte. Bilde lyger.

Skrevet

Hvis "unormal" betyr "ikke som flertallet": Jepp, det ville jeg nok tro. Neppe noe de fleste gjør.

Hvis "unormal" betyr avvikende: Nei, på ingen måte. Uskyldig og harmløs moro.

Anonym poster: 083aa158ef78dc4fd1d002a9c5759e95

• Liker 2
Skrevet

Husker ikke detaljene. Men det sies at kvinner kan vurdere en mann som potensiell sexpartner iløpet av 5 føeste sekunder. Basert på fysikk og kroppspråk. Forplantingslære

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke detaljene. Men det sies at kvinner kan vurdere en mann som potensiell sexpartner iløpet av 5 føeste sekunder. Basert på fysikk og kroppspråk. Forplantingslære

Er det ikke omvendt? At menn vurderer så kjapt, mens kvinner må ha flere inntrykk?

Skrevet (endret)

Tenker sånn:

Han der kommer til å skravle hull i hodet på meg, han ser ut som en skravlebøtte

Ånei ikke han, jeg trenger en sterk en før jeg går dit

Han der så normal ut, kanskje han har humor

Han der var pen, men han er sikkert arrogant

Han der må jeg snakke med

Hva gjør han på den festen????

Det samme tenker jeg om jentene.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke omvendt? At menn vurderer så kjapt, mens kvinner må ha flere inntrykk?

Menn skal spre genene sine, kvinner er selektive for å bære frem det beste.

Anonym poster: 2cd1abddc38bfe91924caca845a8dbe8

• Liker 5
Skrevet

Menn skal spre genene sine, kvinner er selektive for å bære frem det beste.

Anonym poster: 2cd1abddc38bfe91924caca845a8dbe8

Da regner jeg med at du er enig. Det er derfor logisk at kvinner bruker mer tid på å finne partner og gå gravid i 9 mnd med denne mens en mann kan vente barn med 10 kvinner samtidig og derfor ikke behøver å gjøre så grundige vurderinger før man sprer genene sine.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da regner jeg med at du er enig. Det er derfor logisk at kvinner bruker mer tid på å finne partner og gå gravid i 9 mnd med denne mens en mann kan vente barn med 10 kvinner samtidig og derfor ikke behøver å gjøre så grundige vurderinger før man sprer genene sine.

Nei, det som menes er at mange kvinner rensker unna en stor mengde av menn de ser umiddelbart. Basert på inntrykk de umiddelbart får som forteller noe om genetikk (fysikk), men bare fordi du har stått på denne testen betyr det ikke umiddelbart at du ikke faller igjennom når det kommer til alt det andre.

Vi mannfolk er generelt langt mindre "kresne" i gjennomsnitt. Derav også den evindelige "det er langt enklere for kvinner å dra med seg noen hjem for ei natt enn for menn".

Endret av Guybrush
Skrevet

Fikk skoleårboken for en stund tilbake, slik med bilder av klasser og elever å sånt., Gjorde omtrent det samme, fordi jeg er kvinne og har lite å gjør på. Typisk kvinnfolk ass. Fant ut der var en lærer og sju elever jeg kunne tenke meg å ha sex med, på en vgs med rundt tusen elever. Gikk ikke kun på utseendet da, personligheten til enkelte ødelegger jo. Går på DEN klyseskolen. Kult? Jaja, kos dej da

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Off Topic:

Fikk du forresten noensinne spilt He-Man spillet ? :P

Endret av Guybrush
Skrevet

Off Topic:

Fikk du forresten noensinne spilt He-Man spillet ? :P

Det gjorde jeg, et helvetes drittspill, men hvor tok du det i fra? Diskusjon.no?

Skrevet

Det gjorde jeg, et helvetes drittspill, men hvor tok du det i fra? Diskusjon.no?

Var bare fantastisk tilfeldig. Satt og leste repost av artikkelen "de beste 100 spill til C64" og da jeg leste de første kommentarene under fra 2008 så jeg et brukerbilde som er det samme du benytter her. Dette var samtidig som du nå quotet mitt innlegg her inne :P

Skrevet

Kvinner kan avskrive en mann som potensiell sexpartner på et hundredel, å godkjenne en mann som potensiell sexpartner tar som oftest lenger tid.

Men en avskrevet kan fort få endret statusen ved f.eks. å vise en attraktiv bankutskrift ;)

• Liker 2
Skrevet

Stemmer det. Derfor førsteinntrykket er så viktig. Holdning, gangelag, fakter, stemmeleie, talehastighet osv.

Alle damer er "programmert" fra steinalderen til å tiltrekkes visse egenskaper hos mannen.

Skrevet

Høres rart ut, rimelig sikker på at jeg blir mer pulbar desto mer alkohol dama får.

Anonym poster: 22bcc6ca894ef63a9423893d534020e9

Skrevet

Etter å ha vært singel i x antall år så anser jeg ca annenhver mann for å være pulbar...senest igår kveld fant jeg trikkesjåføren pulbar og da jeg gikk tur for 1 time siden, så jeg en pulbar mann på narvesen....hehe...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...