Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aahh nettdating:) Jeg var meget skeptisk i starten, men jeg var meg selv hele veien, til tross for alle profilpynting der ute:) Sørget alltid for å oppdatere profilen min etter hver date. I profilen min sto det blant annet at jeg IKKE liker nikotinslaver. Men de som snuser mente nok at det bare gjaldt røykere... jaja

De som har den beste og flotteste profilen er som regel ikke det i virkeligheten. Mitt tips er senk ned kravet. Jeg gikk etter personlighet fremfor utseende. Og ikke stress, det virker bare desperat. Da skremmer du vekk mennene. Ikke hopp til køys med første og beste, vent når du er klar eller sikker på at det er en du vil ha ett forhold til.

Jeg fikk meg kjæreste etter 4mnd og nå planlegger jeg bryllup med verdens herligste mann:)

Lykke til!

Anonym poster: 93294d385d676b8113f9e3425bc16c5b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting jeg lurer på er dette med disse meldingene.. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive tilbake hvis meningen er åavslåfor videre kontakt. Vet heller ikke hva jeg skal skrive til noen for å ta kontakt.

Tips?

Si det som det er, men vær høflig i svaret ditt:) Noen lar være å svare etter det, men de fleste sender en protest om at man er kravstor og høy på seg selv...osv osv. Svaret til det er å blokkere. Unødvendig å kaste bort tid på noen man ikke passer sammen med. Du må først og fremst ta hensyn til deg selv og ikke alle andre:) Ønske de gjerne en fin dag videre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dessverre ingen lykkehistorie til deg, men vær heller på vakt. Jeg møtte en flott mann der, men han dreit i meg etter to treff..Ble bare såret og ulykkelig :(

Anonym poster: 342490bae909f1c472b1988ea3c84e74

Skrevet (endret)

Noen tips

Ikke vent for lenge med å treffe folk. Og ta initiativ selv, ikke bare vent på at andre tar kontakt.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bare elsker denne unnskyldningen :) Jeg har blitt kjent med og til dels datet flere "kresne" menn - de er antagelig ikke så utseendefiksert (jeg er ikke spesielt pen), men som ønsker seg en oppegående dame de passer sammen med, ikke "hvem som helst". Noen av dem er ganske kjekke, andre helt normale til lite iøyenfallende utseendemessig, men i hvert fall: Felles for dem er at de blir kontaktet av damer de også, og de får svar, blir kjent med og har mulighet til å date nokså jevnlig. Akkurat som damene.

Ærlig talt tror jeg de fleste mennene som aldri får svar eller tror de må ta hvem som helst for i det hele tatt få seg noe (evt reise til Thailand eller Russland), har et problem med seg selv og måten de forholder seg til kvinner på. Jeg synes også jeg har fått dette bekreftet via de få virkelig sinte og stygge meldingene jeg har fått ("drittkjerringer på Sukker som aldri svarer - derfor forblir jeg en 40 år gammal jomfru") og holdningene hos enkelte forumbrukere både på Sukker og for eksempel her på KG... Når det er sagt har jeg kamerater som ikke har noen av disse negative egenskapene som har vært single i mange år. Men det er ikke pga kjønnsfordelingen på nettdatingsidene, de har det samme problemet irl av en eller annen grunn, som jeg ærlig talt ikke forstår.

Anonym poster: 0b4ed490f6a79d622922144ec254bf8b

Orsaking for kva da?

Skrevet

For guds skyld ikke overøs profilen din med smilefjes, og floskler av typen - jeg vet ikke hva jeg skal skrive.. - spør hvis du lurer på noe, osv. Da fremstår du som uinteressant

Det kan være greit å sile ut noen idioter ved å skrive konkrete ting nederst på profilen om hva man IKKE er ute etter. F.eks at meldinger fra folk uten bilder eller meldinger uten innhold ikke vil bli besvart

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...