Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig nybegynner på dette området. Har ordna profil på moteplassen og sukker. Noen tips, og noen lykkehistorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du kvinne? Og hvor gammel?

Anonym poster: c60a920991ea180ec73453479645b0ad

Skrevet

To tips i første omgang: vær tålmodig og ærlig!

Det er mange på disse sidene og de aller fleste som kontakter deg vil være uintressante. Men så dukker det plutselig opp noen som er skikkelig bra!

Det lønner seg ikke å lyve for å fremstille seg selv som bedre enn man er både i tekst og på bilder. Det blir avslørt! Vis deg fra din beste side, men ikke mer.

• Liker 5
Skrevet

To tips i første omgang: vær tålmodig og ærlig!

Det er mange på disse sidene og de aller fleste som kontakter deg vil være uintressante. Men så dukker det plutselig opp noen som er skikkelig bra!

Det lønner seg ikke å lyve for å fremstille seg selv som bedre enn man er både i tekst og på bilder. Det blir avslørt! Vis deg fra din beste side, men ikke mer.

Enig.

I tillegg:

Gi de uten profilbilde en sjanse så fremt de sender deg bilde på mail.

Treff de du begynner å snakke med raskt, da slipper du at det skapes forventinger og illusjoner som igjen som regel fører til skuffelser når man treffes i virkeligheten.

Ikke ha gamle bilder av deg selv og ikke ta bilder fra taket og ned for å virke slankere/ penere enn du er. Har du noen kilo for mye som ikke er synlige på bildene er det lurt å fortelle om det. De fleste menn bryr seg ikke om du veier litt ekstra, men de bryr seg om at du har jugd for dem.

• Liker 4
Skrevet

Du er kvinne? Lucky you. Berre pass på å ikkje bli altfor arrogant og kravstor.

• Liker 2
Skrevet

Takk for alle tips og råd. Føler meg håpløs og rådvill der ute. Er min søster som mente at jeg kom til å finne drømmemannen på nett..

Vi får se hva 2013 har å by på :)

Noen lykkehistorier?

• Liker 1
Gjest Gjest_drømmer4livet
Skrevet

jeg er på møteplassen. bare ta kontakt så får vi se hva 2013 tilbyr:)

Skrevet

En ting jeg lurer på er dette med disse meldingene.. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive tilbake hvis meningen er åavslåfor videre kontakt. Vet heller ikke hva jeg skal skrive til noen for å ta kontakt.

Tips?

Gjest Gjest_drømmer4livet
Skrevet

En ting jeg lurer på er dette med disse meldingene.. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive tilbake hvis meningen er åavslåfor videre kontakt. Vet heller ikke hva jeg skal skrive til noen for å ta kontakt.

Tips?

beste er vell bare og vise at du er interessert. så ta det derfra. praten skal jo gå av seg selv.

ganske ny selv,

Skrevet

Tips?

Avslag:

"Tusen takk for melding. Jeg tror desverre ikke vi passer helt sammen, men ønsker deg masse lykke til videre."

For å ta kontakt så kan du skrive noe enkelt som "Heisann, likte profilen din og lurte på om du hadde lyst til å bli bedre kjent, eventuelt ta en kopp kaffe en dag" Eller du kan legge litt mer i det hvis det var noe spesielt som vekket interessen din ved profilen. Du kan godt skrive litt mer om deg selv hvis du ikke har så mye i profilen din, men min anbefaling er å bli kjent i virkeligheten og bare bruke nettet som et verktøy for kontakt.

Når det kommer til erfaringer så har jeg både god og dårlig erfaring med nettdating selv og for min del er nettdating ett avsluttet kapittel. Han jeg dater nå traff jeg via treningssenteret jeg bruker. Men det betyr ikke at DU ikke vil treffe din drømmemann via nettet. Det hele kommer ann på hva man ser etter og om den typen person er der inne hvor du leter.

Jeg har snakket med og delt min erfaring med andre nettdatere i over 10 år nå, og det har vært mange som har funnet hverandre underveis. Vil vel si at 50% har funnet noen og 50% fortsatt er single på jakt.

Leter du ikke finner du ikke, og hver date er en date i riktig retning! Er du fornøyd og glad i deg selv blir kjærligheten enklere å finne :)

Skrevet

Du er kvinne? Lucky you. Berre pass på å ikkje bli altfor arrogant og kravstor.

Tja... Det er nok en misoppfatning at alle jenter er så populære. Gutter er nokså kravstore de også!

• Liker 8
Skrevet

Kan du si litt om hva du synes om Møteplassen? Er det mange bra gutter på vår alder der?

Skrevet

Takk for alle tips og råd. Føler meg håpløs og rådvill der ute. Er min søster som mente at jeg kom til å finne drømmemannen på nett..

Vi får se hva 2013 har å by på :)

Noen lykkehistorier?

Møtte kjæresten på Sukker i slutten av Mai. Møtte hverandre i starten av Juni og vi flyttet sammen i midten av november!

• Liker 3
Skrevet

Jeg møtte nåværende kjæreste via Sukker i høst - vi har det kjempefint, og jeg har i hvert fall aldri opplevd så god klaff med noen som med ham. Tror han har samme følelse. Har ikke konkrete planer om å flytte sammen etc, men det har mer med ytre ting (studier, barn) å gjøre. Eksen min møtte sin nye samboer for et halvt år siden, de flyttet sammen etter et par måneder og virker også som de har det veldig bra. Så jeg har absolutt tro på nettdating, hvis en vet hvem en selv er og litt hva en leter etter (og hvordan det skal føles...). Men ikke bli utålmodig, det kan ta tid før du finner helt ut av hva du ser etter og før du og drømmemannen oppdager hverandre.

Anonym poster: 0b4ed490f6a79d622922144ec254bf8b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror en må passe seg litt for å bli for kravstor, da kan det bli vanskelig å finne noen.

Anonym poster: 48a2fcaa7ac491c8483da244db5e48bb

• Liker 2
Skrevet

Tja... Det er nok en misoppfatning at alle jenter er så populære. Gutter er nokså kravstore de også!

Tullprat. Gutar som er kravstore får seg aldri noko på nettdating. Slik er det når førehaldet mellom jenter og gutar er 1:5.
Skrevet

Tullprat. Gutar som er kravstore får seg aldri noko på nettdating. Slik er det når førehaldet mellom jenter og gutar er 1:5.

Det er nok også en misoppfatning. Hva tror du er grunnen til at jeg ikke får særlig brev da? At jeg er håpløst stygg? For det stemmer faktisk ikke.

• Liker 2
Skrevet

Det er nok også en misoppfatning. Hva tror du er grunnen til at jeg ikke får særlig brev da? At jeg er håpløst stygg? For det stemmer faktisk ikke.

Det kan hende at du er for bra, eller de tror du er for bra for dem. En av grunnene til at jeg anbefaler både gutter og jenter til å selv ta kontakt med dem de finner intressante.

Skrevet

Jeg bare elsker denne unnskyldningen :) Jeg har blitt kjent med og til dels datet flere "kresne" menn - de er antagelig ikke så utseendefiksert (jeg er ikke spesielt pen), men som ønsker seg en oppegående dame de passer sammen med, ikke "hvem som helst". Noen av dem er ganske kjekke, andre helt normale til lite iøyenfallende utseendemessig, men i hvert fall: Felles for dem er at de blir kontaktet av damer de også, og de får svar, blir kjent med og har mulighet til å date nokså jevnlig. Akkurat som damene.

Ærlig talt tror jeg de fleste mennene som aldri får svar eller tror de må ta hvem som helst for i det hele tatt få seg noe (evt reise til Thailand eller Russland), har et problem med seg selv og måten de forholder seg til kvinner på. Jeg synes også jeg har fått dette bekreftet via de få virkelig sinte og stygge meldingene jeg har fått ("drittkjerringer på Sukker som aldri svarer - derfor forblir jeg en 40 år gammal jomfru") og holdningene hos enkelte forumbrukere både på Sukker og for eksempel her på KG... Når det er sagt har jeg kamerater som ikke har noen av disse negative egenskapene som har vært single i mange år. Men det er ikke pga kjønnsfordelingen på nettdatingsidene, de har det samme problemet irl av en eller annen grunn, som jeg ærlig talt ikke forstår.

Anonym poster: 0b4ed490f6a79d622922144ec254bf8b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...