Gå til innhold

Sjokolade, Cola og Film-kveld!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så mange spørsmål og deprimerende emner her inne. Så nå vil jeg poppe inn med et emne litt utenom de andre. Kjæresten sover (enda!!) Stakkars gutten la seg inn før 4-5 tiden i natt:-) Så nå har jeg funnet frem Sjokoladen, potetgullet og colaen. Pakket meg godt inn i det gode varmeteppet jeg fikk til jul, og skal sette på en romantisk komedie(håper å finne på Netflix, fantastisk side)

Etter en lang jul med familie og nære/kjære er det greit at sambo sover så jeg får bruke starten av kvelden på meg selv og mine lyster! Deilig :-)) Ønsker ALLE et flott, fint nyttår fylt av gode stunder! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke samboer, sjokolade eller Netflix. Kos deg da.

Anonym poster: 0b19ec01098a77d1b412615d40cc7435

Skrevet

Jeg har ikke samboer, sjokolade eller Netflix. Kos deg da.

Huff da! Den rette kommer nok når tiden er inne :-) Sjokoladen får du på butikken, og det finnes filmer utenom Netflix også :-)

Skrevet

Jeg kan sikkert prøve å stjele en.

Skrevet

jeg har en samboer som er på kino, en sønn som er med han (ergo sitter jeg alene) - og datteren min reiste hjem til vestlandet igjen for tyve minutter siden. ergo er jeg helt alene, jeg har tatt nok smertestillende til å ta livet av en kanin omtrent, cola har jeg ikke, ikke netflix heller, men jeg har en nestentom kartong med appelsinjuice fra lillejulaften.

tårene triller, smertene river, og det eneste lyspunktet er at det bare er to av tre julestjerner som trenger ny lyspære.

happy xmas, everybody.

Skrevet

Godt eksempel på hva jeg mener med de deprimerende og sure trådene rundt her, finnes virkelig alltid noe her inne som må få stemningen ned. Huff!

• Liker 4
Skrevet

Hørtes deilig ut :laugh: Tror jeg skal gjøre det samme!

• Liker 1
Skrevet

Godt eksempel på hva jeg mener med de deprimerende og sure trådene rundt her, finnes virkelig alltid noe her inne som må få stemningen ned. Huff!

La oss være positive sammen! :D Har du hatt en fin jul?

• Liker 1
Skrevet

La oss være positive sammen! :D Har du hatt en fin jul?

Flott noen har det her inne:-) Har hatt en fantastisk jul med min kjære, venner og familie. Kunne ikke ønsket meg mer enn det! Men igjen deilig å få slappet av litt nå,hehe :) Hvordan har din jul vært?

Skrevet

Jeg sitter med pledd, cola, snopepose og The big bang theory på tv, men tror jeg skal se Julenissen 3 straks. Samboer er sendt ut av huset. Deilig å være alene. :)

Anonym poster: 6606c191720f7bae5d27422209675da1

Skrevet

Jeg sitter med pledd, cola, snopepose og The big bang theory på tv, men tror jeg skal se Julenissen 3 straks. Samboer er sendt ut av huset. Deilig å være alene. :)

Anonym poster: 6606c191720f7bae5d27422209675da1

Hoho, ser på det samme her! På Tv Norge :) Kjempe deilig, må jo nyte det når man først har muligheten :)

Skrevet

Flott noen har det her inne:-) Har hatt en fantastisk jul med min kjære, venner og familie. Kunne ikke ønsket meg mer enn det! Men igjen deilig å få slappet av litt nå,hehe :) Hvordan har din jul vært?

Akkurat samme julen som jeg har hatt... masse besøk av familie, så nå er det superdeilig å få slappet av litt med ett stille hus :)

Skrevet

unnskyld .... skal være snillere og gladere fra nå. er bare det at jeg savner henne så innmari forferdelig, og det er mange måneder til jeg ser henne igjen :(:(:(

egentlig var det ganske deilig og stille her alene. og jeg har jordbærsaft, og en halv flaske rødvin. og en stor plate melkesjokolade. og masse fjas på tv. Livet er ikke det verste man har, takk for spark bak :)

Skrevet

Er ikke det. Har funnet ut at det beste er å prøve å se positivt i det man har rundt seg, i stedetfor å se negativt på alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...