Gå til innhold

Duker - servietter


April02

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ønsker å ha ensfarget duker og servietter , helst i kremfarge/off-white. Serviettene vil jeg ha i stor og liten størrelse. Men problemet er at jeg ikke kan finne det noen plass.

Jeg bor i Stavanger området, men er også interessert hvis en kan bestille noe på postordre. Prisen bør heller ikke være helt avskremmende.

Kan noen være så snill å hjelpe meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk akkurat reklame fra Eurospar, og der hadde de duker i 4 forskjellige størrelser i både hvitt og off-white fra kr 20,- til 99,- per stykk. En av dukene hadde målet 140x180 cm, men jeg har ikke vært der og skjekket kvaliteten.

Servietter kan jo være i papir, og i en farge som matcher blomstene...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duker og servietter kan leies fra renserier. Hvis du tar en ringerunde er jeg sikker på at du finner akkurat det du vil ha til en rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Godt råd er å sjekke med Binder f.eks. Der får du fine servietter og duker. (skal personlig ha dunilin duker (papir som virker som tøy duker))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å kontakte flere renserier, men mange av dem har sluttet med utleie av duker/servietter. Godt tips dette med Dunilin. Det skal vi også bruke, det ser jo ut som helt ekte duker/servietter.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psst Astra. Det reklamebladet er fra Europris, ikke Eurospar (Jeg jobber på Europris), men jeg vet dessverre ikke kvaliteten på dukene - er sykmeldt for tida.

jeg for min del skal antagelig leie duker på et renseri med mindre broren min og samboeren hans får kommet hjem. Da skal jeg kanskje leie gjennom jobben til svigerinna mi eller gjennom broren min sitt firma icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servietter kan du bestille fra Papyrus Insignier eller Festtrykkeriet i Bergen.

Festtrykkeriet har noe de kaller Festservietten. Den finnes i to store str.

Men vær litt obs! De er elendige til å ta imot og svare på henvendelser. Bestiller du der, så sjekk at bestillingen er mottatt!

(Er så lei dem, men jeg vil ha de store gode myke serviettene!!!)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal leie dukene fra der vi bestiller maten vi, servietter kjøpte jeg på Europris icon_smile.gif

Lykke til videre icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Du, jeg sjekket de dukene på jobben en dag (Europris) , de var fine. de hadde helt opp til lengde 350 cm. de koster 99,95. det var billig icon_smile.gif de har de også i en nyyyydelig burgunderfarge icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting til.. servietter kjøpte jeg på Norli bokhandel icon_smile.gif der fikk jeg tak i offwhite servietter med gullmønster i både middagservietter og kaffeservietter icon_smile.gif 45 kr for store (20-pkn) og 29 kr for kaffeservietter (20-pkn) icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Anki for at du rettet opp tipset mitt. De dukene i off-white så skikkelig fine ut (men jeg har bare sett på reklamen da icon_wink.gif).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...