Gå til innhold

stangekylling utgått på dato :(


Gjest alille

Anbefalte innlegg

22 desember kjøpte jeg noe kyllingbryst fra Stange. Idiot som jeg var sjekket jeg ikke datoen, og så først i dag (skulle ha de i dag) at utløpsdato var på julaften! Er det noe håp? Noen av de er halvfrosne fordi kjøleskapet er for kaldt. Det er flere timers kjøring til byen der man får tak i de. Skal kjøpe noe vanlig filet også, bare lurer på om jeg kan ta sjansen hvis de lukter ok?

240 kroner muligens rett i søpla, og jeg hadde gledet meg til å endelige prøve denne berømte kyllingen. Æsj!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvis de ikke lukter ok ville jeg tatt med emballasjen + kvittering tilbake til butikken. Så kort utløpsdato bør være uhørt.

Selv kjøper jeg alltid Stangekylling rett før utløpsdato, men da ligger de i lavpris-hylla. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan laget du det? Jeg har også et par i kjøleskapet som er forbi utløpsdato, så de må lages idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan laget du det? Jeg har også et par i kjøleskapet som er forbi utløpsdato, så de må lages idag.

Fulgte rådet på pakka, bortsett fra at jeg droppet urter, det fant jeg ikke på butikken. Stekte de på stekepanne i smør og olje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...