Gå til innhold

Hvor lenger er en dame ung?

Fremhevede innlegg

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg er 40, måne og grovt ansikt blir fortsatt spurt om legg på polet.

Anonym poster: eb86c9205e49f440bd04628f47b41796

De har dager på polet hvor de spør om leg fra absolutt alle. Var med bestemoren min for noen år siden, og hun ble spurt om leg, dama ser ut som om hun er 200! Hun ble veldig glad da. Tro om det er derfor de har de dagene... for å kunne huke inn eldre damer :laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har dager på polet hvor de spør om leg fra absolutt alle. Var med bestemoren min for noen år siden, og hun ble spurt om leg, dama ser ut som om hun er 200! Hun ble veldig glad da. Tro om det er derfor de har de dagene... for å kunne huke inn eldre damer :laugh:

Sønnen min jobber i andre enden og spør 45+ om de skal ha honør når de skal kjøpe tbane-billett.

Anonym poster: eb86c9205e49f440bd04628f47b41796

• Liker 2
Skrevet

Synes det begynner å bli merkelig mange tråder om når folk er gamle eller om kvinner generelt. Kan man ikke bare innse at man eldes forskjellig og noen holder seg unge lenger enn andre. Dette evinnelige "du er utgammel" når man er 30+ år- vil tro mange synes det er like frustrerende som mange unge jenter som blir prakket på seg skjønnhetsidealer fra moteindustrien.

Jeg har en venninne som er 34 år og bruker briller. Da hun var på Polet sist ble hun tatt for å være 18. Briller gjør ikke at en ser eldre ut- jeg synes det gjør at man ser smartere ut, men dét er en annen sak.

Jeg har selv sett en mengde yngre jenter 17-25 år som har masse rynker i pannen. Det skal nevnes at Botox ikke gjør vidunder for huden hvis man bruker det før fylte 30 år. Man risikerer å ødelegge huden og se mye eldre ut.

Anonym poster: abbd170c3d091a9e2db835cb964dce14

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...