Gå til innhold

Hvordan blir man av ecstasy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt fortalt at et par-tre av mine venner har begynt med ecstasy på fest. Jeg ble livredd da jeg hørte dette, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Dette er ordentlige, flotte venner som i utagngspunktet har en lysende fremtid, men nå vet jeg ikke. Det startet med hasj, men det var tydeligvis ikke nok.

Fordi jeg er så glad i vennene mine, lurer jeg på hva dette gjør med en over tid? Jeg vet man kan få psykiske problemer i etterkant.. Vet ikke hvor ofte de bruker det, men jeg er så redd for at de skal starte med enda sterkere stoffer. Muligens kokain, og da er ikke veien så lang til heroin heller. Eller overdriver jeg?.. Enlighten me.

Anonym poster: 90ab09634a88b5f53f05c13a64eb0114

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Det der er så individuelt. Jeg hang selv i et litt feil miljø noen år. Vi var 5 jenter. Jeg og en annen stoppa på hasj stadiet,mens de andre gikk videre til kokain,amfetamin etc,og havnet ganske utpå.Men 2 av de kom seg til slutt ut,mens siste mann døde av overdose. Så det jeg prøver å få frem er at det å begynne med dop ikke er ensbetydene med å ende opp i knestående avhening av heroin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...