Gå til innhold

Piercing i nippel, spørsmål =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nippel -en, nipler kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring o l smøren- / forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg

Norsk Ordliste

TS, du mente kanskje "brystvorte"?

Anonym poster: a9058862eb8be200b48588509e2b26cb

Som du ville fått med deg om du faktisk hadde lest innlegget, ikke kun klikket deg inn for å kommentere en dum, liten feil, har TS skrevet brystvorte senere.

Nipple er et "fornorsket" ord fra det engelske ordet nipple som betyr brystvorte. At et ord betyr en ting betyr ikke det at det ikke og kan bety et annet. Og ettersom du tydeligvis forstod hva TS skulle frem til, vet du selv meningen bak dette ordet. Så hvorfor er det feil?

Annet enn dette har jeg ikke svar på dessverre, kun nysgjerrig selv :-)

Skrevet

Hvis noen sjekker linken jeg la inn tidligere ser man fort hva en "nippelpiercing" egentlig er ;)

Skrevet

Hvis noen sjekker linken jeg la inn tidligere ser man fort hva en "nippelpiercing" egentlig er ;)

Nei, man ser hva en "brystvortepiercing" er. ;)

Anonym poster: a9058862eb8be200b48588509e2b26cb

Skrevet (endret)

Helt nederst på siden ;) Er litt humor på siden også. Bilde av en "nippel" med ring igjennom.

Red: Sjekket nå, joda bildet er der enda det!

Endret av Snurrebart
Skrevet

Du må trykke deg inn på selve siden og scrolle ned.... Do'h.

• Liker 1
Skrevet

Noen her som har hatt piercing i brystvortene og tatt de ut igjen? Lurer på om det blir synlig arr eller om hullet alltid vil være der?

Skrevet

Noen her som har hatt piercing i brystvortene og tatt de ut igjen? Lurer på om det blir synlig arr eller om hullet alltid vil være der?

Jeg har tatt dem ut. For ca 3 uker siden. Nei, det er ikke synlig arr eller hull der lenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...