Gå til innhold

Erstatte Halumi-ost

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger forslag til noe å erstatte Halumi-ost med. Det står "... eller annen smakfull ost" i oppskriften, men jeg vet ikke hva Halumi smaker. Må finnes i en normal Mega på et litt mindre sted. Det er ingen innvandrerbutikker eller velfylte Meny i nærheten.

Anonym poster: 882d7387c8d84fe826989154d59c2781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du bytte ut Halloumi-osten? Bare tenker hvis du aldri har smakt det :) Halloumi har en meget spesiell smak, og smaker kanskje litt smør hvis jeg skal forklare det med ord. Du får tak i både halloumi og andre litt smakfulle oster i de aller fleste matforretninger. Her handler jeg halloumien min på rema 1000. Lykke til i jakten! :blomst:

Skrevet

Hvorfor skal du bytte ut Halloumi-osten? Bare tenker hvis du aldri har smakt det :) Halloumi har en meget spesiell smak, og smaker kanskje litt smør hvis jeg skal forklare det med ord. Du får tak i både halloumi og andre litt smakfulle oster i de aller fleste matforretninger. Her handler jeg halloumien min på rema 1000. Lykke til i jakten! :blomst:

Halloumi skrives det vel, ja. Jeg fant det ikke på min Mega og tenkte det var fordi den ikke er å få. Hvordan ser boksen ut?

Skrevet

Halloumi skrives det vel, ja. Jeg fant det ikke på min Mega og tenkte det var fordi den ikke er å få. Hvordan ser boksen ut?

Aha! :) Pakningen ligner veldig på fetaosten. Blå pappgreier :)

Skrevet

Apetina grill cheese.

Anonym poster: 9f70c88f68f1e570baab9188a46256be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...