Gå til innhold

Kløe i underliv, tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble nettopp ferdig med en pencillinkur, som kjent kan gi sopp i underlivet. Har i dag begynt å kjenne en antydning til litt kløe av og til. Har hatt sopp en gang tidligere hvor jeg fikk beskjed av lege om å behandle med Canesten stikkpille og salve, men da var kløen og svien langt verre. Nå klør det bare litt av og til, det svir ikke og utfloden er normal, så jeg vil heller tro det dreier seg om en eller annen ubalanse der nede.

Jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å forhindre at det utvikler seg og blir verre. Bruker ikke såpe i underlivet, går i løse bukser og sover uten truse. Har også smurt på litt Canesten-salve som ser ut til å lindre kløen. Jeg er for øyeblikket på ferie og er vanskelig å komme seg til lege, så jeg lurer på om dere har noen tips til hva jeg kan gjøre :)

Anonym poster: 5292a326dbf15df981e6e00b0222b686

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis canesten lindrer kan du nok bare fortsette med det:) soppen du ahdde tidligere var sikkert værre, men kan likevel være det nå:)

• Liker 1
Skrevet

Helsesøster fortalte meg at jeg kunne bruke yoghurt naturell om soppen kom tilbake etter endt kur. Har ikke prøvd det enda, men det skal fungere på samme måte som salve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...