Gå til innhold

Hva skal du i kveld?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp meldt avbud til noen av mine venner som skal ut i kveld. Orka ikke kaos på byen, eviglang taxikø og den ubehagelige følelsen når du selv sitter der og ikke vet hva du skal snakke om mens venninnene dine mingler og er sosialt vellykket i motsetning til deg selv. Istedet blir det enda en kveld alene på sofaen.

Nok syting fra meg! Hva skal dere andre single i kveld?

Anonym poster: 4d9406a5567097604dc20336c9c1008e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på Alice i eventyrland! Jippi :)

Skrevet

Legge meg tidlig. Kjenner at jeg er sliten.

Anonym poster: 787dd4c18542a9de77767f7462e9c305

Skrevet

Se så mange episoder av House som jeg kan. Og spille xbox.

Gjest badeand1
Skrevet

Pc.. Lage gifs, se fullmetal alchemist, scrolle gjennom tumblr og kanskje lese litt.

Skrevet

Jeg skal ut, men skal ta siste toget hjem da. Drar ut om en times tid, skal bare henge på nettet i ca 20min til, ta en dusj og fikse meg, også dra.Sikter på å ta 2-3 øl før jeg kaver meg hjem og må opp kl 08 imorgen, så blir ingen real bytur på meg.

Skrevet

Snart vekke kjæresten min som skal jobbe natt, og kose og kose og KOSE :D

Anonym poster: 918825af9c67f3b3d5f2bc2bc387d294

Skrevet

Snart vekke kjæresten min som skal jobbe natt, og kose og kose og KOSE :D

Dette er en tråd for single.

Anonym poster: 6efce7159c2b4e94b829a26ec11d241b

• Liker 7
Skrevet

Alle kan svare.'

Jeg har ei rolig jul hjemme hos hu mor.

Skrevet

Jeg skal krølle meg sammen i sofaen med en sjokolade og den dårlige samvittigheten over alt jeg har spist i jula. Også skal jeg zappe i håp om at jeg på magisk vis får noen kanaler på tv som faktisk sender noe som er verdt å se på.

Skrevet

Jeg skal krølle meg sammen i sofaen med en sjokolade og den dårlige samvittigheten over alt jeg har spist i jula. Også skal jeg zappe i håp om at jeg på magisk vis får noen kanaler på tv som faktisk sender noe som er verdt å se på.

Spise sjokolade hjelper jo ikke akkurat.

Skrevet

Kalles trøstespising, hehehe.

Skrevet

:glare:

Skrevet

Jeg har kost meg med deilig middag og is. Nå blir det tv kveld, antageligvis en film.

Skrevet

Skal lese videre på pensum, men tenker jeg gir meg kl 21 da blir det film og popcorn på meg. Jeg orker ikke å gå ut idag

Skrevet

Æsj! Jeg var fast bestemt på å stupe ut . 26 des. er jo fin og tradisjonsrik bykveld.

Dessverre blitt så pysete med årene at jeg ikke tør. Sikker på at forkjølesen min muterer til SARS om jeg våger i meg alkohol.

Så....... da blir det vel varm blåbærsaft, halslinser og resten av Always sunny sesongen :/

Skrevet

Dette er en tråd for single.

UNNSKYLD! :(

Jeg så på den lista over siste innlegg som oppdaterer automatisk, der står ikke hvilket forum det er i. Herlighet, det var jo utrolig frekt av meg, og upassende. Det er jeg veldlig lei for! Håper alle får en fin kveld uansett hva de gjør!

:hug:

• Liker 2
Skrevet

Har vorspiel hjemme før vi skal ut på den lokale "pub'en". Tradisjonsrik 2. dagsfest. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...