Gå til innhold

hvordan bruke varmebeskyttende spray?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en varmebeskyttende spray fra en venn i julegave.. Den hete L'Oreal Paris Hair Expertise EverSleek Heat Protection Smoothing Mist.

Og det jeg lurer på er om jeg skal bruk den i tørt eller vått hår.. det sto ikke på flasken, og jeg har prøvd å leitet på nettet..

Anonym poster: 69248c7129bf8fc64f9d334a64c81ff3

Anonym poster: 69248c7129bf8fc64f9d334a64c81ff3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk den på tørt hår, og la den tørke inn før du påfører varme på håret. Husk å ikke bruke rettetang/krølltang med en gang du kommer ut av dusjen, håret burde tørke først.

Skrevet

Datteren fikk kreppetang til jul. Er det noen varmebeskyttende som er å foretrekke?

Skrevet

Datteren fikk kreppetang til jul. Er det noen varmebeskyttende som er å foretrekke?

Har selv bestilt meg denne fra Joico etter anbefaling her på forumet, så gleder meg til å prøve den. Bruker de i tørt hår, ja :)http://www.feelunique.com/p/Joico-Smooth-Cure-Thermal-Styling-Protectant-150ml

Har veldig gode erfaringer med Redken sine også siden det er litt hold i de. Vil tro de kan passe bra til krepping og få resultatet til å vare lengre. Den jeg brukte fra redken var for glatting, men mulig de har produkter for krølling og krepping også. Ellers er denne fra wella http://www.feelunique.com/p/Wella-Professionals-Dry-Thermal-Image-Heat-Protection-Spray-150ml et billigere og bra alternativ :)

Skrevet

Om du har planer om å bruke varmestyling på håret kan du med fordel spraye varmebeskyttende gjennom håret mens det er vått og så la det lufttørke eller føne det tørst. Før stritting eller krølling kan du spraye gjevnt gjennom håret ditt på nytt (gre gjerne gjennom for å få det fordelt godt), venter til varmesprayen er absorbert og så varmebehandle det. Ikke bruk varmestyling på hår som er fuktig, verkenf ordi det er halvtørt etter vask eller eller påføring av varmebeskytter, om det freser eller damper er det ett tegn på at du bør la håret tørke litt til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...