Gå til innhold

Hvorfor mistrives du som singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvorfor skal en drive å strebe etter den perfekte mannen, og sitte å grine for at vi IKKE er i forhold?

Pffft! Jeg har blitt opplyst, hvorfor i alle dager skal vi forhaste oss inn i forhold med den første og beste, når det er så utrolig mange fine mannebein rundt om kring???

Så, hvorfor mistrives du som singel, egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi som mann skulle jeg gjerne hatt noen her til å holde om, leke udyret med to rygger med, som kunne gi meg en kvinnes synsvinkel på ting, og som kunne vaske og holde rent for meg.

Anonym poster: 3aac57c16b9402342d017745bc94c1da

• Liker 2
Skrevet

Jeg mistrives ikke som singel. Og skjønner vel ikke helt hvorfor så mange gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mistrives ikke som singel. Og skjønner vel ikke helt hvorfor så mange gjør det.

Jeg synes det er så mange som tror det er verdens undergang å være singel. Men gud bedre, det er jo ingenting å gråte over. Jeg kan skjønne det for de som går igjennom et stygt brudd, men tror ikke det er så mange som er klare over for et flott kjøttmarked vi kvinner egentlig har. Og ja, jeg skrev kjøttmarked :icon_lol:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er så mange som tror det er verdens undergang å være singel. Men gud bedre, det er jo ingenting å gråte over. Jeg kan skjønne det for de som går igjennom et stygt brudd, men tror ikke det er så mange som er klare over for et flott kjøttmarked vi kvinner egentlig har. Og ja, jeg skrev kjøttmarked :icon_lol:

Det er vel kjøtt det markedet vi gutta kan ta for oss i også vel? Og gud bedre så mye bedre det er enn å være i et "sånn passe" forhold som så mange er i.

God Jul!

Skrevet

Det er vel kjøtt det markedet vi gutta kan ta for oss i også vel? Og gud bedre så mye bedre det er enn å være i et "sånn passe" forhold som så mange er i.

God Jul!

Ja, i alle dager.. Skjønner ikke hvorfor folk ikke innser hvor godt vi egentlig har det, som singel!

Dere har kjøtt, og mengder av fett på deres marked, if you get my drift! :danse:

God jul til deg også! :biggrin:

Skrevet

Kjøttmarkedet er ålreit for en periode, men i det lange løp trives jeg best med en bedre halvdel. En å dele alt med, en å holde i hånda, en man alltid kan stole på, en man kan snakke med om alt, og som man stulle og stelle med, og vice versa :)

Dessuten er jeg litt for glad i sex til å ikke kunne få det regelmessig. Jeg liker ikke å "knulle rundt", så som singel blir det naturligvis lite sex. Sex med noen man ikke kjenner er som regel ikke like bra heller, med mindre man har en helt sinnsyk kjemi (og nei, en flink og god FF er ikke alltid like lett å finne heller!).

Anonym poster: bbd4705b7436e2be7ac2f0676c656111

• Liker 2
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Tar et bra forhold foran single-tilværelsen any day.

• Liker 5
Skrevet

Jeg mistrives som singel fordi jeg savner noen og som jeg ha i armkroken min. Som nevnt ovenfor er også en partners synsvinkel på ulike ting. Jeg savner å ha noe fast, og noen jeg kan være sammen med å dele mange flotte øyeblikk.

Et kjøttmarked er vel og bra. Men for min del er det slikt at det ikke fører til annet enn at jeg føler en tomhet i sjela, noe som jeg ikke ville fått hvis jeg var i et forhold.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mistrives ikke som singel, men det hadde vært enda litt kjekkere å leve i et velfungerende forhold.

• Liker 2
Skrevet

Tja, er praktisk at mora mi slipper å reise til leiligheten min for å vaske klær.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men dere som så gjerne ønske å være i forhold, men er single og triste pga det....

Hvorfor være så triste pga det?

Sånn som jeg tenker på det, så ordner det seg uansett, så lenge en ikke lukker seg inn i sin egen verden.

Helt greit å lengte litt etter drømmemannen, men en kan da kikke litt på kjøttmarkedet i mens ihvertfall, kanskje finner man han der!

• Liker 2
Skrevet

Ja, men dere som så gjerne ønske å være i forhold, men er single og triste pga det....

Sånn som jeg tenker på det, så ordner det seg uansett, så lenge en ikke lukker seg inn i sin egen verden.

Helt greit å lengte litt etter drømmemannen, men en kan da kikke litt på kjøttmarkedet i mens ihvertfall, kanskje finner man han der!

Jeg er AB#7. Jeg er ikke trist for å være singel, jeg er tvert imot veldig glad for å være det, fordi jeg var i et forhold med en mann som misbrukte meg psykisk og fysisk. Godt å være singel i stede for å et vondt forhold, helt klart! Jeg savner likevel den spesielle personen, men klarer meg helt fint alene i mellomtiden :)

Anonym poster: bbd4705b7436e2be7ac2f0676c656111

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg mistrives ikke nødvendigvis fordi jeg er singel, men fordi jeg kunne ønske jeg hadde funnet noen som orket å være i et forhold med meg over lengre tid. Og så savner jeg noe fast, fordi jeg hater dating, og kunne ønske jeg hadde noen som tenkte på meg, slik at det er enklere å alene uten å være ensom.

Og så hadde det vært slippe den imaginære frykten for å ende opp gammel og forlatt for en stund.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Mistrives ikke i singelstatusen. Trives uforskammet godt i mitt eget selskap.

Det jeg nok savner er den mentale- og fysiske berøringen som er et av førstelinjebehovene i min personlighet.

Tiden sammen med et annet menneske, tiden til å ikke gjøre noe, den gode tiden sammen, noen å dele de gode opplevelsene sammen med, fellesskapsfølelsen, de små hverdagsberøringene, den gode armkroken med hodet inn mot et trygt bryst, roen med et annet menneskes hode i fanget.

De små tingene.

• Liker 3
Skrevet

Har ikke noe i mot å være singel, bare jeg treffer drømmedama tidsnok til å få barn i rimelig tid.

Anonym poster: e2548e7ed2debcb32d8d60a815ac7557

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke trist, og kan om jeg vil gå inn i et forhold. Men det ville i så fall vært et forhold der følelsene ikke ville vært gjensidige. Jeg er forøvrig ikke interessert i et slikt forhold, fordi det mest sannsynligvis vil såre den personen jeg velger å gå inn i forhold med. Jeg misliker sterkt å såre andre mennesker, så jeg prøver å såre minst mulig folk. Selv om enkelte ganger er det uunngåelig.

Når du nevner kjøttmarkedet, mener du da byen? I så fall hvis du gjør det, så må jeg vel si at jeg ikke er for begeistret for det. Dette er rett og slett fordi det er såpass mange useriøse mennesker som vanker rundt der. Jeg har i bunn og grunn andre arenaer enn byen til å jakte på.

Skrevet

Jeg mener verden, generelt, når jeg sier kjøttmarked. Det er så mange fine mannebein rundt om!

Og jeg skjønner at disse småtingene blir til savn, men jeg deler det meste med mine venner, og føler derfor jeg egentlig ikke trenger noen "bedre halvdel", ihvertfall ikke enda. Og til jeg finner han som faktisk èr en bedre halvdel, som er god nok til å spare på, har jeg tenkt å kose meg, the best way I know to! - Og NEI, det betyr ikke å ligge rundt, men å ihvertfall nyte synet, og den viten om at vil jeg, kan jeg!

• Liker 1
Skrevet

Fordi som mann skulle jeg gjerne hatt noen her til å holde om, leke udyret med to rygger med, som kunne gi meg en kvinnes synsvinkel på ting, og som kunne vaske og holde rent for meg.

Anonym poster: 3aac57c16b9402342d017745bc94c1da

Jaggu var du litt ærlig på slutten der også gitt!

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Å fyf jeg er så enig!

Nå har jeg utrolig mange år i forhold da, og er nok litt preget av det, men du verden så deilig den friheten er, å ikke måtte fortelle hvor man skal hver dag f eks.

Og til han som liker sex over her, man blir lei av det også, uansett hvor bra det er de første årene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...