Gå til innhold

Game of Thrones på NRK


Gjest SpaceBaby

Anbefalte innlegg

Gjest SpaceBaby

De sa nettopp at en ny sesong av GoT skal sendes på NRK fra 3. januar, men på wiki står det at 3. sesong ikke har premiere før 31. mars.

Noen som vet noe mer om dette? Ser at filmingen allerede var ferdig i november i år. Kan det hende at hele greia har blitt fremskyndet og at wiki ikke er oppdatert ennå?

Eller snakker NRK om 2. sesong, som er over for lenge siden? Klippene de viste var ihvertfall ikke fra 2. sesong, så vidt jeg kunne se.

Håper på gode nyheter her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SpaceBaby

Men på reklamen på NRK sa de nettopp: "Ny sesong fra 3. januar" og viste masse klipp som jeg ihvertfall ikke kjente igjen fra 2. sesongen. Og 2. sesong har de vel til og med sendt på NRK allerede, så de kan jo neppe referere til den når de sier "ny sesong".

Forvirrende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Det er sesong 2 som skal sendes.

Ok. Den så jeg på piratebay, skjønner du. Regnet med at NRK allerede hadde sendt den, siden den var over for godt og vel et halvt år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og NRK sendte sesong 1 for ett år siden. Tror canal pluss sendte sesong et par uker senere enn USA. Men det stemmer at sesong 3 kommer i mars i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piratebay ja, jeg venter og venter og venter på at torrent-damage skal funke igjen. Jeg hadde seedet flere terrabyte og hadde så mye "gratis" nedlasting igjen at jeg sikkert kunne lastet ned flere TB. Så gikk forumet til helvete OG backupen.

Jaja, det var en digresjon og et hjertesukk. PB duger, men det er ikke TD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Nei, og NRK sendte sesong 1 for ett år siden. Tror canal pluss sendte sesong et par uker senere enn USA. Men det stemmer at sesong 3 kommer i mars i USA.

Ok. Det var jo dumt. Fikk litt forventninger av den reklamen.

Piratebay ja, jeg venter og venter og venter på at torrent-damage skal funke igjen. Jeg hadde seedet flere terrabyte og hadde så mye "gratis" nedlasting igjen at jeg sikkert kunne lastet ned flere TB. Så gikk forumet til helvete OG backupen.

Jaja, det var en digresjon og et hjertesukk. PB duger, men det er ikke TD.

Digresjoner er alltid velkomne i mine tråder :-) Aldri prøvd torrent-damage, men opplevde det samme som deg på demonoid. Kontoen min der hadde en meget akseptabel ratio, men så stengte sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned som faen den gangen jeg bodde på studentheim og hadde superrask linje. Ikke rart man bygger opp 4.5 i ratio da, med 5 TB seedet, haha.TD er invite only og etter kræsjen er det bare de som var medlem før 2008 eller noe som blir hooket opp. Heldigvis var jeg fra 2007. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette minnet meg på at jeg måtte laste ned Doctor Whos christmas special!

Men jeg savner fremdeles Tennant. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...