Gå til innhold

Kvinner er følelsesmessige junkies

Fremhevede innlegg

Skrevet

God jul kjære kvinner. Har hengt her en uke og så langt fått med meg at kvinner savner å bli begjært, savner romantikk, savner komplimenter, savner kos, savner spenning, savner drama, savner psykolog/noen å snakke med, blir frustrerte over venninner/kjærester/familie/postmenn(til og med) som ikke åpner seg følelsesmessig, gråter i snitt sånn ca 3 ganger per dag, slenger dritt om menn som tenner på kvinner som ikke kan kategorisres innenfor egne rammer, kaller menns følelser for å tenke med pikken, kaller sin egen kåtskap og underlivsrasling for å lytte til hjerte, elsker å diskutere tema som utroskap, fotballfrue og drittsekker (aka menn). Blir dere tomme for energi er det rett inni fryseren og kjøleskape for å grafs fram en lollipop eller Troikasjokolade for å starte en ny følelsessyklus. Min konklusjon : Kvinner er følelsesmessige junkies som kun er ute etter å få utløp for emosjoner samme hva. De bruker følelser som makt, som underholdning og legger opp hverdagen etter dem, streber etter den nye følelsesmessige highen.

Spørsmål: Hvorfor og enig/uenig?

Anonym poster: b1bcf79768e82fc21e56dbefe79b99c7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må lære deg gjennomsnittsregning.

De nevnte bekymringene, fordelt dette på antallet aktive brukere = ikke urovekkende.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad jeg slutta på hormonprevansjon, det normaliserte meg en del.

Anonym poster: b522e2ddb0124fcdfbf3c0104544f0db

Skrevet

Blabla... alle kvinner er sånn og slik... blabla... kvinner er fæle... blabla.

Dere er ikke bittelittegranne lei av å poste alle disse kvinnehatstrådene nå snart? Det begynner å bli litt kjedelig med hakk i plata. Just saying.

• Liker 2
Skrevet

Blabla... alle kvinner er sånn og slik... blabla... kvinner er fæle... blabla.

Dere er ikke bittelittegranne lei av å poste alle disse kvinnehatstrådene nå snart? Det begynner å bli litt kjedelig med hakk i plata. Just saying.

Er ikke du lei av the feminist song snart?

Skrevet

Er ikke du lei av the feminist song snart?

Jeg har postet den èn gang, hovedsaklig ironisk ment. Hvor mange tråder er det her inne på KG om hvor fæle vi kvinner er?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har postet den èn gang, hovedsaklig ironisk ment. Hvor mange tråder er det her inne på KG om hvor fæle vi kvinner er?

sånn ca 10 ganger færre enn om hvor fæle menn er.

Skrevet

Kvinner og menn er fæle, hvis det er feil kvinne kombinert med feil mann.

Skrevet

sånn ca 10 ganger færre enn om hvor fæle menn er.

Two wrongs doesn't make one right.

Skrevet

Two wrongs doesn't make one right.

Hva er liksom heil i det jeg sier da?

Skrevet

Hva er liksom heil i det jeg sier da?

Det som er feil er å starte gjentatte tråder om hvor fæle/negative/overfladiske/overfølsomme/egoistiske vi kvinner er. Det er ingenting annet enn en irritasjonsfaktor som er med på å trekke kvaliteten på forumet ned.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...