Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg tenkjer litt på det her om ein sonar altfor langt unna heimstaden går ein glipp av mykje vitjing heimanfrå og kanskje manglar ein sosial kontaktflate på den nye staden. T.d. om eg var ein lovbrytar og vart sendt til t.d. Oslo, det hadde gjort livet mitt miserabelt. Eg og fangevaktarane hadde ikkje hatt noko å prata om, ikkje felles slekt og ikkje tala vi same språket. Fangane på Austlandet er vel også utlendingar i det store og heile? Nyttar ikkje å drage fram historia om Anders Hovden og Per Sivle då.

Nei, la lovbrytarar sone i nærmiljøet. Nær sine eigne. Mykje lettare å kome attende til samfunnet såleis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ein ikkje gjunnar å sona i nære hinden av misaksjonen hvor heimestaden er gynnande så er det insanne å gyte på dynamikken. Eg felt med dykk.

Anonym poster: ebef8b534ac9b4b6a99c189586481cec

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

er det ikkje slik at dei ulike fengsla har innsatte med same alvorlegheitsgrad? Mitt næraste fengsel set det innsatte som har milde straffar, medan på Ila er det høge straffar pga alvorleg kriminalitet.

Det er slik eg har forstått det. Mykje mogeleg at eg tek feil. Trur ikkje innsatte kan velge og vrake fengsler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...