Gå til innhold

Kvinner som gir seg selv som "gave" til mannen.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at det er en trend at kvinner gir seg selv i sex-gave til mannen til jul. Det være seg om det er julekalender eller et såkalt "sex-klippekort" eller "sex-gavekort" eller hva de nå kalles for.

Dette er jo et skikkelig flashbak fra tiervis av år tilbkake hvor kvinner nettopp var mannens eiendom og skulle være tilgjengelig for sex når og hvor han måtte ønske, og til hans nytelse. Kvinnen var et nytelsesobjekt for mannen.

Jeg leser ingenting om at mannen "gir seg selv" til kvinnen. Trodde faktisk vi var kommet lenger i 2012, men ser ut til at jeg tar feil.

Anonym poster: f8f698bfaf8d2d06254639c134dc74ac

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåååh, det er da bare søtt og romantisk! :biggrin:

Anonym poster: d5e489595d1931d5086016f6aafefbe1

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke det der jeg heller.

Flere venninner av meg sier ting som: "Nå har ***** gjort ditt og datt, så nå kan han drite i å få noe sex!"

Men hvis de vil, SKAL de ha, og da er det bare for gubben å stille opp...

• Liker 2
Skrevet

fatter meg ikke på kvinner som reduserer seg selv til et objekt. eier de ikke selvrespekt?

Anonym poster: 0cd153fa1610f01c5d9b46be70e94cc9

• Liker 4
Skrevet

Noen finner da nytelse i underkastelse óg.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har selv gitt gavekort til kjærster. Og det har da vært på massasje, BJ og sex hvor alt skal dreie seg om hans ønsker. Men dette er jo bare for morro skyld. De har jo fått annen gave og.

Og jeg hadde selv blitt veldig glad for å få diverse sex gavekort av en kjærste.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har selv gitt gavekort til kjærster. Og det har da vært på massasje, BJ og sex hvor alt skal dreie seg om hans ønsker. Men dette er jo bare for morro skyld. De har jo fått annen gave og.

Og jeg hadde selv blitt veldig glad for å få diverse sex gavekort av en kjærste.

Men spørsmålet er, får du det? Og TS spør: hvorfor er det bare kvinner som gir den type "presanger"?

• Liker 2
Gjest Purelove
Skrevet

Veninna mi sa til typen hennes at hun hadde kjøpt noe veldig fint til han som han kommer til å elske, typen ble glad, men så sa han " pus, skal jeg få deg ikledd sexy undertøy, eller har du kjøpt noe til deg som egentlig er gave til meg? :D nei sa veninna mi, det er noe BARE til deg som menn kan bruke. Da ble han skikkelig glad!

LOL

• Liker 1
Skrevet

...nei sa veninna mi, det er noe BARE til deg som menn kan bruke. Da ble han skikkelig glad!

LOL

Jeg skjønte ikke den helt? :klo:

• Liker 3
Skrevet

Veninna mi sa til typen hennes at hun hadde kjøpt noe veldig fint til han som han kommer til å elske, typen ble glad, men så sa han " pus, skal jeg få deg ikledd sexy undertøy, eller har du kjøpt noe til deg som egentlig er gave til meg? :D nei sa veninna mi, det er noe BARE til deg som menn kan bruke. Da ble han skikkelig glad!

LOL

hahhaha. jeg liker selv ikke slike presanger. så jeg skjønner at han ble glad :P

Skrevet

Jeg vil tro kvinner gjør dette til menn, fordi menn stort sett er mer seksuelle enn kvinner. Vil tro de setter mer pris på det. Ikke at det er en stor undertrykkelses-sak rettet mot kvinner i dette.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg som hadde løse planer om å sende han bilde av meg selv bare iført gavebånd denne julen..

Men ja, jeg finner det litt sært å gi mannen seg selv i sexy undertøy til jul. Spesielt hvis det er hovedgaven.

• Liker 1
Skrevet

Men er det egentlig noen kvinner som hadde satt pris på at typen deres gjorde noe tilsvarende da? Forskjellen er jo at mannfolk tenker mer på seg seksuelt og sin tilfredsstillelse. Det er vel noe i det tøffeldyret skriver.

• Liker 1
Skrevet

Dette er vel snakk om gaver menn får når man er gift og sexlivet er ikkeeksisterende?

• Liker 1
Skrevet

Glad jeg går på mini piller og ikke har noe sex liv.

Anonym poster: 623c15bdb33abed259434941571b4975

Skrevet

Min samboer får hvert år et lite hefte med små gavekort( som tilleggsgave); med alt fra massje , kjappis, bj osv.

Han bruker de også; og digger det rått. Kanskje nettopp fordi det blir litt kontrast til det vanlige hverdagslivet vårt;, og aller mest fordi det er så forskjellige fra meg til hverdags ( er ikke akkurat det som kan kalles underdanig eller lydig....). Men når han drar fram gavekortene, da er jeg lydig! ;-)

Underkastelse, ja. Og i et parforhold hvor vi er trygge på hverandre; hvorfor ikke? Det skader meg på ingen måte, jeg blir ikke et underdanig vesen i hverdagen av den grunn.

Anonym poster: 688e7243ffa89e1ef6fa1188e8faef25

• Liker 3
Skrevet

Det der er den tåpligste gaven i verden... Man har jo sex med kjæresten sin uansett, så man får jo faktisk ingen ting. Jeg hadde blitt mye gladere om hu heller bare fiksa en digg middag, eller noe i den gata.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde synes det ville vært stas å få et slikt gavekort fra en god del jenter jeg kjenner. Blir det for mye av det gode, har jeg noen tjommier som aldri får seg noe, og da kan jeg jo gi et eller to gavekort videre til dem... :klo:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ser at det er en trend at kvinner gir seg selv i sex-gave til mannen til jul. Det være seg om det er julekalender eller et såkalt "sex-klippekort" eller "sex-gavekort" eller hva de nå kalles for.

Dette er jo et skikkelig flashbak fra tiervis av år tilbkake hvor kvinner nettopp var mannens eiendom og skulle være tilgjengelig for sex når og hvor han måtte ønske, og til hans nytelse. Kvinnen var et nytelsesobjekt for mannen.

Jeg leser ingenting om at mannen "gir seg selv" til kvinnen. Trodde faktisk vi var kommet lenger i 2012, men ser ut til at jeg tar feil.

Anonym poster: f8f698bfaf8d2d06254639c134dc74ac

Å nei så fælt at noen jenter har lyst til å glede kjæresten sin. Skulle tro vi var kommet lenger i 2012 enn at noen jenter ser seg nødt til å gjøre noe som typen setter pris på.

Ottar?

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

Ikke godkjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...